AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Jeg er gravid i uke 30, og har en passe grei størrelse på magen. Ikke mange som tenker automatisk jeg er gravid. Jeg har ikke vært på tusenfryd på flere år. Hva finnes nå som er gravidvennlig? Eneste jeg kommer på er bilene for småbarn jeg kan kjøre med min niese på 3 1/2 år. Anonymkode: c7e64...ac6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 De fleste karusellene kommer med advarsel mot å kjøre når man er gravid. Anonymkode: a06d7...bac 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Selv spøkelsehuset der du sitter stille kommer med advarsel. Ikke veit jeg hvorfor men jeg hadde ventet med å dra. Anonymkode: 2620f...031
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Var der forrige uke, bord blir ikke vasket, gulv i restauranter ikke vasket, alt man tok på var seigt. 40 min ventetid på pomfrit. Hadde ikke dratt dit som gravid. Anonymkode: cf74a...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 Du får gravidrabatt nettopp fordi de fleste atteaksjoner utgår vil jeg tro. Disse små barnekarusellene går nok greit, jeg tok en del av de med sønnen min som er 3 i alle fall. Anonymkode: aaee2...197
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 Billetter er bestilt til helgen med hele familien + søsken. Jada, heldig å få rabattertpris på 250kr når man ikke kan kjøre noe som helst. Det får bli mange runder på barnekaruseller med niesen min. Skal ha meg med egen sitteunderlag, antibakteriell og våtservietter. Anonymkode: c7e64...ac6
Calypso Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 Bra at det blir med flere voksne (med mindre jeg har misforstått), dro på Tusenfryd med min eldre søster da hun var gravid en gang i tiden (hun er cirka 15 år eldre enn meg) og jeg kjedet meg noe helt forferdelig fordi hun skulle sitte og hvile hele tiden.. til mitt forsvar så var jeg bitteliten og forstod ikke helt hvorfor det var sånn men har tenkt i ettertid at jeg syntes det var rart at hun og gubben absolutt skulle ha meg med på Tusenfryd når vi ikke gjorde annet enn å gå rundt og sitte. Jeg har ikke vært på Tusenfryd siden ungdomsskolen men jeg husker det var veldig varmt der (og i disse dager er det sikkert enda verre) så det kan jo være viktig å ha i bakhodet og pakke med ekstra vann og sånt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 Jeg tok tømmerstupet, den var det ikke noe advarsel på, ellers tok jeg ingenting. Men fikk jo en kjempe fin dag, rabatt, og gikk rundt og så på ting, super atmosfære. Anonymkode: 39275...5c8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 @Calypso vi blir vel totalt 9 voksne + niesen min på 3 1/2. Svigersøsteren min er jo også gravid så vi er to om å ikke kjøre noe 🙊😂. Og takk for tips med ekstra vann. Tenker at jeg kan fryse ned noen flasker og ha i veska Forstår absolutt det kan være kjipt for de andre, men samtidig så er de fortsatt 7 voksne som kan kjøre karuseller og gjøre hva de vil verre om det hadde kun vært meg og mannen f.eks. Jeg får se litt på hva de har av karuseller nå som er gravidvennlige. Anonymkode: c7e64...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå