Gå til innhold

Noen som investerer litt på nett? Noen råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt lyst å prøve en sånn nettside der man kan kjøpe og selge aksjer. Plus 500 virker grei nok. Jeg ville ikke brukt mer penger enn jeg kan tape. :) 

Lurte på om noen andre her inne hadde erfaring med den siden, eller andre sider. Noen råd? 

Det er bare småinvesteringer på gøy, jeg forventer ikke å bli mange millionær. ;) 

Anonymkode: 8ce7d...93f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du erfaring fra før av? Jeg (som er nybegynner med investeringer) satser  på indeksfond etter råd fra mange :) 

Anonymkode: 794b1...ff2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om plus 500...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du erfaring fra før av? Jeg (som er nybegynner med investeringer) satser  på indeksfond etter råd fra mange :) 

Nei, jeg er helt ny. :)  Men jeg har lyst til å lære om det så jeg blir flinkere.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om plus 500...

Det er et israelsk selskap. Det var det første jeg fant på Google. Virker legit. Nettsiden deres er på norsk også. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er et israelsk selskap. Det var det første jeg fant på Google. Virker legit. Nettsiden deres er på norsk også. 

Jeg ville styrt unna dette, ettersom jeg aldri har hørt om de. Handle heller gjennom Nordnet bank.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt lyst å prøve en sånn nettside der man kan kjøpe og selge aksjer. Plus 500 virker grei nok. Jeg ville ikke brukt mer penger enn jeg kan tape. :) 

Lurte på om noen andre her inne hadde erfaring med den siden, eller andre sider. Noen råd? 

Det er bare småinvesteringer på gøy, jeg forventer ikke å bli mange millionær. ;) 

Det er flere tråder her på forbruker, jus og økonomi, med tips til nybegynnere :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere tråder her på forbruker, jus og økonomi, med tips til nybegynnere :) 

Bl.a her:

og her:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"For guds skyld ikke alst ned Plus500! Det er CFD-trading, og du skal være rimelig godt kjent med aksjer og trading før du begir deg ut på det. Giring av aksjer bla. Der kan du kjapt tape mer enn du satt inn..Hold deg unna."

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"For guds skyld ikke alst ned Plus500! Det er CFD-trading, og du skal være rimelig godt kjent med aksjer og trading før du begir deg ut på det. Giring av aksjer bla. Der kan du kjapt tape mer enn du satt inn..Hold deg unna."

PS. Det er mange gode råd + linker du  kan lære mye av i tråden over :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er du villig til å risikere å tape mer enn det du har investert? Det er det mange som har vært ute for gjennom trading hos plus 500....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er du villig til å risikere å tape mer enn det du har investert? Det er det mange som har vært ute for gjennom trading hos plus 500....

Men det står at det ikke går an å gå i negative tall på plus 500. :vetikke: 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm kanskje jeg skal prøve noe annet siden jeg er nybegynner, ja. :P 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Edie, adm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...