AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Hei! Et vennepar av meg har to hunder. Den ene hunden gneldrer veldig hver gang den andre hunden er i nærheten. Denne andre hunden er veldig rolig og holder seg som regel unna, og gneldrer aldri tilbake. Denne hunden som gneldrer er av liten rase, og den andre er stor. For en uke siden bet den lille hunden den store, og de er bekymret for at den store en dag kommer til å ta igjen. Disse hundene har bodd sammen i flere år. Det har som regel gått helt fint. Men for en god stund tilbake ble den lille hunden bitt av en annen hund (ikke den han bor med). Etter det har den lille hunden sin oppførsel eskalert veldig, så jeg lurte på om noen her har tips til hvordan man kan håndtere det? Anonymkode: e1761...aec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Venneparet burde snakke med veterinæren sin og be om råd Anonymkode: 88fe8...7d1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Venneparet burde snakke med veterinæren sin og be om råd Anonymkode: 88fe8...7d1 Jeg ville anbefalt atferdskonsulent eller hundetrener som kan mye om atferd. Veterinærer er ikke atferdskonsulenter. Jeg går ikke til tannlegen hvis jeg har vondt i magen for eksempel. Anonymkode: 6b1d0...9e7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå