AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Står i min Lånekassen at storstipendet kommer 15. august. Dette kan vel aldri stemme? Har alltid fått det første uke i august. Har skolepenger å betale til FØR 15. august for å bli registrert også. Anonymkode: 2f0fb...4e7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står i min Lånekassen at storstipendet kommer 15. august. Dette kan vel aldri stemme? Har alltid fått det første uke i august. Har skolepenger å betale til FØR 15. august for å bli registrert også. Anonymkode: 2f0fb...4e7 Jeg tror det kan stemme dessverre, har fått det så sent. Har du ikke noe sparepenger du kan låne av? Anonymkode: f0ef2...bce
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Men dette nekter jeg å tro: vi har jo bøker å kjøpe, skolepenger skal betales FØR 15. Det kan hende at kalkulatoren til Lånekassen er feil: der står det bare semesteravgift 20 K blir utbetalt 15. Det kan bety at for oss på privatskole, får vi utbetalt tidligere? Og nei: i dok. fra Låne står det bare august; ikke dato. Ja, jeg har masse sparepenger å ta av: men det var ikke planen? Anonymkode: 2f0fb...4e7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men dette nekter jeg å tro: vi har jo bøker å kjøpe, skolepenger skal betales FØR 15. Det kan hende at kalkulatoren til Lånekassen er feil: der står det bare semesteravgift 20 K blir utbetalt 15. Det kan bety at for oss på privatskole, får vi utbetalt tidligere? Og nei: i dok. fra Låne står det bare august; ikke dato. Ja, jeg har masse sparepenger å ta av: men det var ikke planen? Anonymkode: 2f0fb...4e7 Der jeg har studert har frist for skolepenger vært 15. September. Du får uansett ikke pengene før skolepengene er betalt, så dette må du betale uansett på forhånd. Anonymkode: 28140...7a6
Bondenisse Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 15. Er standarddagen til Lånekassen. Du får dem senest 15.
Highhopes Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 Er det nytt studie? Mine står til utbetaling 5.august (siden det er en søndag regner jeg med å få de inn allerede fredag 3.) Jeg tror nok du kommer til å få dem før om du har betalt semesteravgift osv.
Tibbie Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 Man får det vel ikke med en fast dato? Er det ikke noen dager etter at man har betalt for semesteravgiften?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 2 minutter siden, Tibbie skrev: Man får det vel ikke med en fast dato? Er det ikke noen dager etter at man har betalt for semesteravgiften? Har betalt semesteravgiften allerede, så nei. Men den må generelt betalt før det blir utbetalt ja Anonymkode: ace41...669
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 Jeg har fått et brev fra lånekassen hvor det står st jeg er tatt opp i studiet og fått utdanningsstøtte, med utbetalingsplan, omgjøringstall osv. Betyr dette at jeg kan få stipend før jeg betaler semesteravgift? Anonymkode: ed882...2fa
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Der jeg har studert har frist for skolepenger vært 15. September. Du får uansett ikke pengene før skolepengene er betalt, så dette må du betale uansett på forhånd. Anonymkode: 28140...7a6 Nja... På mitt studie registrererer de deg inn med at du har betalt skolepenger, før du får storstipendet fra lånekassen; for å nettopp få storstipendet fra lånekassen, så du kan betale skolepengene innen fristen: som er før storstipendet fra lånekassen kommer. 5 hours ago, Bondenisse said: 15. Er standarddagen til Lånekassen. Du får dem senest 15. Alltid fått det første utbetaling i august. Anonymkode: 2f0fb...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå