Gå til innhold

Chris Medina -What are words

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sangen han ble så populær på har jo ingen hensikt nå. Han forlot jo faktisk dama si etterhvert. Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 7a77a...89d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han selvfølgelig måtte forlate henne til slutt for å kunne ha et godt liv. Han måtte vel bare være klar for det. 

Litt uheldig er det at han har markedsført seg selv med budskapet om at han aldri i livet ville forlatt henne. Men sangen og imaget var der, han kunne ikke kvitte seg med det, og måtte likevel ta gode valg for seg selv. 

Anonymkode: 32c8d...89d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det ?

Anonymkode: f8867...3cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tenker dere om det?

Ser ikke noen grunn til å tenke noe som helst om det. 

Anonymkode: 5764f...4d8

AnonymBruker
Skrevet

«Overalt hvor du er vil jeg være deg nær. Overalt hvor du går vil jeg være der. Hvert løfte jeg gir vil jeg holde. Hva slags mann ville jeg vært om jeg forlot deg når du trengte meg mest». 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel , var jo nettopp det han gjorde. Gikk fra sin trafikkskadde kjæreste til fordel for ei blondine. Ikke rart han mistet mange fans, deriblant meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og nå er vi så heldig at han bor i Norge.

Anonymkode: 67cd3...bc2

AnonymBruker
Skrevet

Han ble vel populær, og fikk veldig mye sympati, utelukkende på grunn av den tårevåte historien han kom med... 

Anonymkode: 829d7...d38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ble vel for tøft for han..ærlig sak 

Anonymkode: ce8df...8e3

• Liker 2
Skrevet

Det hender jo at par slår opp, må han være sammen med samme dame resten av livet bare fordi hun er trafikkskadd? Kanskje det var hun som dumpet ham?

Basert på denne artikkelen så ser det ut til å ha vært en tung avgjørelse for dem begge.
https://www.tv2.no/a/5751279

Jeg har aldri hatt noe forhold til Chris Medina men han trenger jo ikke å være en kødd bare fordi et forhold tok slutt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Chris Medína er faktisk utrolig sympatisk og hyggelig. Flink til å synge er han også. 

Anonymkode: 7332b...9ac

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel , var jo nettopp det han gjorde. Gikk fra sin trafikkskadde kjæreste til fordel for ei blondine. Ikke rart han mistet mange fans, deriblant meg

Hvem er du til å sette deg til doms over ett annet menneske !   Om du ikke har vært i akkurat samme situasjon syns jeg du bør holde munn. Oj, han har mistet deg som fan. For en tragedie for ham. Ja da må han jo bare bli sammen x-en igjen da.

Forhold ryker.  Livet endres.. Du vet ikke hva som egentlig skjedde mellom de to og det har du heller ikke noe med. Folk forandrer seg, heldigvis, hele livet. Jeg håper din forandring er å ikke dømme andre på det syltynne grunnlaget en får fra pressen, når det gjelder å synse rundt kjendiser sitt privat liv. Makan.

Anonymkode: 02b3b...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...