Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Falt fort og hardt for en mann i vinter. Har aldri følt det slik før, men jeg var mer lei meg en glad, så jeg brøt. Etter noen mnd tok vi opp igjen kontakten, men jeg trenger noen som vil treffe meg like mye som jeg vil treffe dem. Pga langdistanseforhold, håpte jeg vi kunne være sammen så mye som mulig i sommer, men han sa nei. Så jeg brøt på ny. 

Ønsket kjæreste i sommer, så fikk kontakt med en ny, men han er lik. 

Så mønsteret mitt er at menn er gira i begynnelsen. Da de sier at de får følelser for meg, så ønsker jeg en bekreftelse, men fokuset deres er mest på seg selv. 

Er så langt nede nå og vil ikke ha noen mann, for de kjører på med storsjarm, men når de har fått deg på kroken, skal du bare sitte og vente til det passer dem. Nei, jeg erglad for at jeg tjener egne penger og slipper å være avhengig av en mann... For jeg vil ikke involvere meg med en ny, for bare å bli skuffa gang på gang. 

Anonymkode: 18f9e...b9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn er sånn, de liker å jakte. Når de føler de har deg rundt lillefingeren, mister de interessen. Jeg lar aldri en mann tro at han har meg rundt lillefingeren.. 

Anonymkode: 04ea0...27f

AnonymBruker
Skrevet

Klengete kvinner som tar opp for mye tid er nei-nei:-)

Anonymkode: 4126b...392

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så ikke klag over at damer avviser dere, menn. Jegerne ødelegger for de som virkelig ønsker seg et forhold. Tenk over det neste gang du klager over å bli avvist av en kvinne. 

Og vi kvinner. Vi ender opp med gode liv med venner og tette bånd til barna våre. Jeg er ferdig med menn. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye tid er det du må tilbringe med en mann for at det skal være «nok»? Mener ikke dette frekt, men snakker vi 1-2 dager i uken eller 6 dager?

Hvis det du ikke for forlangende på tidsbruk så er de nok bare ikke interessert nok. I en datingfase synes jeg 1 dag i uken er nok, så utvikler det seg naturlig derfra til 3-4 og før man vet ordet av det så flytter mannen inn. 

Er man ute etter noe seriøst så synes jeg 1 gang i uken bør være minimum, med mindre det er gode grunner (som barn) for at det ikke går. Sees man annenhver uke så har jeg ofte følelsen av at mannen egentlig ikke er så interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Med mann nr 1, så bodde han langt unna. Jeg ønsket å reise dit, og så han hit så vi fikk mest mulig tid sammen. Men han sa nei. 

Og tidsbruk? Vel. Med mann nr to, så møttes vi et par dager og ble enige om at det føltes så bra at vi ønsket å satse. Så fikk han barna pga ferie. Uaktuelt å treffes da, så vi tekstet litt og snaket i tlf et par uker. Da de skulle en uke til mor, så inviterte han ikke på besøk, men kom hit en natt... Dagen etter satt han på pc eller i tlf, så det er jo helt tydelig at han ikke er intr. 

Hva er så vitsen med å si at han elsker meg? Hva er så vitsen med å si at han savner meg når han hverken inviterer på besøk eller vil besøke meg når han kan? 

Jeg ser på eksen og nydama. De ønsker å være mest mulig med hverandre, og det er jo det som er mest normalt. 

Så nei, jeg vil ikke ha ett nytt forhold. Det rare er jo at disse eksene mine (to så langt i år) vil ha meg tilbake fordi de savner meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at om du "ønsker deg kjæreste i sommer" så er kanskje forbruksmønsteret ditt mer retning noe casual enn noe seriøst? Blant alle raringene, psykoene og avvikerne der ute (både blant kvinner og menn) så er "i løpet av sommeren" et ambisjonsnivå på hastighet som indikerer at kvalitet må lide. 

Gå for "noen som duger for sommermoro". Og du kommer til å bli mye mer fornøyd, ts. En finner ikke ut om noen er ok nok til å duge som partner i løpet av noen uker. Og en blir heller ei mer enn kåt på folk etter noen måneders bekjentskap. Ikke forveksle kåt med å like noen. Å like fordrer at du kjenner deres personlighet i dybden. Over tid. 

Anonymkode: 8538b...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vil ikke ha noen nå. I det hele tatt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg ut og danse og kose meg. Og kommer til å blankt avvise alle menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...