AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Jeg har flere ganger lest innlegg hvor prøver har erget og fortvilt seg over ventetiden mellom eggløsning og IKM. Så har det innimellom kommet inn en gravid eller noen som har fått barn, som sier noe ala «bare vent til du blir gravid, de ukene er lange», eller «bare vent til du går over tiden, de ukene er lange». Jeg ville bare si at nå som jeg både har vært prøver i litt over seks måneder, og har et fullført svangerskap bak meg, så er ventetiden mellom eggløsning og IKM den absolutt verste. Når man er gravid, er man jo på vei. Når man venter på positiv test står man bare ved startstreken og man får ikke begynne enda, uansett hvor lyst man har. Ville bare anerkjenne den ventetiden og si at dere er alle tøffe damer. Sender masse babystøv! Anonymkode: 5bf7f...179 3
Gjest BethD Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 HELT enig. Gjør meg INGENTING å vente på en baby som er inni magen min. Skal nyte hvert eneste sekund (har barn fra før så jeg vet hva det går i). Dagene mellom el og IKM er helt klart verst.
Anonym. Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 De første 12 ukene er nervepirrende, enda mer enn prøveprosessen synes jeg 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 For meg som har mistet tre ganger synes jeg tiden frem til uke 12 er de verste. Jeg har vært prøver i totalt tre år, og joda, utålmodigheten mellom el og ikm er vanskelig. Men det å vente på "tryggheten" når man først er gravid, det synes jeg er et helvete. Klarte ikke kose meg før jeg hadde vært på oul og kjente liv daglig. Jeg gikk bare og ventet på at det skulle gå galt. Anonymkode: 114db...cbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå