HalldirV2 Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 (endret) Om du kunne krype inn i tv-skjermen og blitt en del av en handling, hvilken film eller tv-serie hadde du valgt? Og hvorfor? Endret 19. juli 2018 av HalldirV2
Wonders Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 (endret) Åj nå blir det mye moro! Supert spørsmål! I følge en ny kollega så er gjengen fra jobb rett fra The Office. Jepp. Enig. Men frivillig vill jeg vært i... Fordi jeg snart er 40 år og når jeg var 20 var denne serien SÅ banebrytene for meg. Man er venner for livet, med oppturer og nedturer, forskjellige personligheter og behov. Jeg digger denne seriens innhold. Og at New York, eller en annen storby er den 5. karakteren er helt innlysende. Elsker byliv. Endret 19. juli 2018 av Wonders
Unika Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 (endret) Downton Abbey, selvfølgelig💃 Hadde vært interessant å få med seg både første og andre verdenskrig (trygt inne i slottet riktignok). Også alle de flotte kjolene da! 😍 Hadde også vært gøy å være skikkelig rik for en liten stund. Ville nok vært en av døtrene til jarlen, hun mørke pene, eller kona til jarlen. Eventuelt kona til Bates, hun er nydelig 😊 Endret 19. juli 2018 av Unika
Maestro Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Enten How I met your mother, eller Sex and the city
Rumle Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 Det står mellom Saltkråkan, Hundremeterskogen og Mumidalen Er det lov å velge flere? Skomakergaten i desember hadde ikke vært helt feil heller
Gjest Stella Rose Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 The wonder years, husker jeg syns den serien var så koselig. Eller Mumidalen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå