Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 No har eg bestilt smoking til tantebarnet mitt som blir født om to veker! Men kom til å tenke på ein sak, ser det teit ut om guten på 15 mnd har smoking, dersom mannen min f.eks har sjakett??
Hilde Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Absolutt ikke meningen å le av deg altså, men jeg bare klarte ikke å la være. Jeg vil tro at en pjokk på 15 måneder vil være aldeles bedårende i smoking, og jeg kan aldri tenke meg at noen vil tenke på at han ikke passer ved siden av brudgommen.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #4 Skrevet 7. mars 2005 Puh! Det er liksom det eg tenker eg også då, men så kom eg brått til å tenke på det! Hehe... Kom over ein kjempe-fin og billig smoking som eg kan få kjøpe brukt, og då måtte eg berre slå til! Nevøen min blir sikkert nyyyyyyyyyydeleg!!! (berre det no ikkje blir ei jente då, hehe....)
Hilde Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 En jente på 15 måneder i smoking, ja da hadde jeg nok kanskje sperret øynene opp!
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 En jente på 15 måneder i smoking, ja da hadde jeg nok kanskje sperret øynene opp! Yep Men veslo, hvordan våger du å kjøpe en smoking til et barn som ikke er født? Du har jo ingen anelse om størrelsen på barnet, men den er kanskje stor og kan fikses på?
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Yep Men veslo, hvordan våger du å kjøpe en smoking til et barn som ikke er født? Du har jo ingen anelse om størrelsen på barnet, men den er kanskje stor og kan fikses på? Smokingen er i str 12-18 mnd, så litt tilpassing går alltids bra! Og blir det ein skikkeleg tjukkas får vi heller selge smokingen att då, er ikkje verre enn det! Hehe... Åh, eg gledar meg sånn til å bli tante!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mars 2005 #8 Skrevet 7. mars 2005 Går sikkert bra, og forstår godt at du gleder deg.
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2005 #9 Skrevet 8. mars 2005 Går sikkert bra' date=' og forstår godt at du gleder deg. [/quote']
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå