majan Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 Er det noen som har prøvd playstations dansematte???? jeg er bare så fristet til og kjøpe den, hadde jo vært morsomt da, så kan en stå foran tvn og rocke litt hver dag - hehe synes jeg ser meg selv 8)
Mariette Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har dansematte til PS2. På spillene er det også en slags treningsmodus der man kan se sånn ca. hvor mange kalorier man har forbrent etter at man har holdt på en stund, og det er jo ekstra "belønning" :] Lenge siden jeg har danset nu; takk for at du minnet meg på det, kanskje jeg tar meg en økt i morgen.
Fam Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har også en slik dansematte. Kjempemorro! Spesiellt når man får venner på besøk en fredag kveld Om man blir sliten? Ja gjett om man gjør! Dette er aerobic for viderekomne! Absolutt å anbefale for trimmen og morroa's skyld, med eller uten små og store barn
majan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2005 takk for svar!!! da skal jeg investere i dette. Noen som vet priser på slike matter??
Fam Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 Prisen varierer litt. Fra 150 og noen hundrelapper oppover. Jeg betalte 200 Så må du ha selve "gamet". Den jeg har inneholder over 40 låter, 4 forskjellige vanskelighetsgrader. Betalte 300 for det i en leketøysbutikk Mener å huske at Ellos hadde dansematte med innebygde spill/musikk for et par hundrelapper. (det var ved juletider) Lykke til! Og : Have fun
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå