Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer fra person til person. Dere er ikke kjærester og har ikke forpliktelse. Det KAN tilgis.

Anonymkode: a203d...f17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer fra person til person. Dere er ikke kjærester og har ikke forpliktelse. Det KAN tilgis.

Anonymkode: a203d...f17

Mukig det, men føler det har mye å si hvor mye han respekterte MEG. Så nei, tilgir det ikke. Etter dette følte jeg usikkerheten min var tilbake til start. TS

Anonymkode: befff...69d

• Liker 1
Skrevet

Hvis vi snakker 6 måneder, under 1 år og personen er utro ville jeg aldri tilgitt og gått videre.

Skrevet

Jeg er så enkel av meg, og dette har jeg sagt til samboer: er han utro, så kan jeg ha sex med hvem jeg vil, når jeg vil, og han skal ikke vite noe om det. Ferdig med det, det er ikke verdens ende.

AnonymBruker
Skrevet
På 19.7.2018 den 14.25, Støvkost skrev:

Du har et og annet å lære om logikkens begrensninger av en av dens store foregangsmenn, Bertrand Russell. Anbefalt lesning. Med mindre du faktisk er verdens første kunstige intelligens og overhodet ikke fatter at tillit er en sentral og ofte uuttalt bestanddel i menneskelige relasjoner.

Tl;dr: Ta deg en bolle, edgelord.

Er jaggu flere som har en del å lære...at man måler tillit utelukkende etter hvor en kar har vært med pikken, bør man snarest finne seg en ny mal å måle dette etter.

Men neida. Slik skal det visst gjøres:fnise:. Skal si evolusjonen har hjulpet oss:hoho:

Anonymkode: c1026...244

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mukig det, men føler det har mye å si hvor mye han respekterte MEG. Så nei, tilgir det ikke. Etter dette følte jeg usikkerheten min var tilbake til start. TS

Anonymkode: befff...69d

Det skjønner jeg godt. Hvis han virkelig hadde vært forelsket i deg, hadde han ikke rørt henne. Jeg hadde gått videre. 

Skrevet

Nei. Dere hadde bestemt og var enige om at dere var ekslusive, så jeg ser på det som utroskap. Mens du trodde dere gikk mot ett seriøst forhold, fokuserte han på bygge sitt lille harem, uten noe hensyn til deg og dine følelser. Han har kastet bort tiden din. Hadde han brydd seg om deg så hadde han ikke vært så respektløs og ført deg bak lyset. Og ikke rart at venninnen din tar hans parti, hun er jo av samme kaliber som han.

Du fortjener bedre. 

Skrevet
På 26.7.2018 den 0.52, AnonymBruker skrev:

Er jaggu flere som har en del å lære...at man måler tillit utelukkende etter hvor en kar har vært med pikken, bør man snarest finne seg en ny mal å måle dette etter.

Men neida. Slik skal det visst gjøres:fnise:. Skal si evolusjonen har hjulpet oss:hoho:

Anonymkode: c1026...244

Du misforstår. Hvilke kriterier man bruker for å måle tillit er naturligvis individuelt, men jeg har i mine forhold aldri opplevd at ikke begge parter veldig fort forstår hva som er viktig for den andre i dette henseende. Hvis det er diskusjon og ikke større e-penis du er ute etter så må du for øvrig gjerne si noe om ditt eget syn på saken heller enn bare å latterliggjøre andre som en annen pubertal hobbynihilist uten bedre å ta seg til. Du har foreløpig bare prøvd å hjelpe deg selv. 

Snakk med mennesker og du vil kanskje også lære deg å respektere at deres syn på for eksempel hva tillit skal bygges på kan være like legitimt som ditt eget. Om du vil leve i et åpent forhold, vel, bra for deg! Men ta ikke på vei for at andre ønsker noe annet. Det skader deg ikke. God helg, menneske.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...