Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor har dere datet i et halvt år, uten å definere dere som kjærester? 

Han høres dønn useriøs ut, pluss at han har ligget med xen, og du måtte finne det ut via noen andre. 

Styr unna! 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok tilgitt, men vet ikke om jeg hadde satset mer på ham. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, folk lager seg problemer. Da må man også ta konsekvensene. Prøv i stedet å la logikken styre, ikke en haug påtatte tulleproblemer:-)

Anonymkode: c1026...244

Du har et og annet å lære om logikkens begrensninger av en av dens store foregangsmenn, Bertrand Russell. Anbefalt lesning. Med mindre du faktisk er verdens første kunstige intelligens og overhodet ikke fatter at tillit er en sentral og ofte uuttalt bestanddel i menneskelige relasjoner.

Tl;dr: Ta deg en bolle, edgelord.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tilgitt etter godtatt det nei. For meg er det utroskap selv om dere ikke er definert som kjærester. 

Anonymkode: fe7eb...004

AnonymBruker
Skrevet

Ville tilgitt det jeg :)

Anonymkode: fc787...b03

AnonymBruker
Skrevet

Han er nå på et punkt hvor han gjør ALT for meg og skriver til meg hele tiden og spør om å komme på besøk. Han kryper virkelig nå. 

Anonymkode: befff...69d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde hverken tilgitt eller snakket noe mer med han. Det hadde ikke spilt noen rolle om vi ikke hadde "definert" oss selv som kjærester: personer som er så useriøse at de tror det er greit å holde på med flere bare fordi man ikke har hatt en eller klein samtale som passer best på barneskolen, er søppel i mine øyne. NB! Sjekk deg for kjønnssykdommer: jeg endte med en kjønnssykdom pga en sånn idiot som det der. 

Anonymkode: 0e4e0...6d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hverken tilgitt eller snakket noe mer med han. Det hadde ikke spilt noen rolle om vi ikke hadde "definert" oss selv som kjærester: personer som er så useriøse at de tror det er greit å holde på med flere bare fordi man ikke har hatt en eller klein samtale som passer best på barneskolen, er søppel i mine øyne. NB! Sjekk deg for kjønnssykdommer: jeg endte med en kjønnssykdom pga en sånn idiot som det der. 

Har tenkt til det ja... 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er nå på et punkt hvor han gjør ALT for meg og skriver til meg hele tiden og spør om å komme på besøk. Han kryper virkelig nå. 

Vel, han burde tenkt på konsekvensene før! Idiot!

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 poeng. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette!!

Anonymkode: 7467f...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting å si. At han gjør dette nå helt i starten av et forhold når han liksom skal være forelsket og bare ha øyne for deg..? Det finnes ikke et grunnlag for å bygge noe som helst videre på.

• Liker 5
Skrevet

Nei, dette er et så sterkt bevis på at dere ikke er på samme bølgelengde som man kan få det. At han ikke ser "problemet" er bare to streker under svaret hvor rasshøl han er.

• Liker 3
Skrevet

spiller absolutt ingen rolle...

Han hadde sex med eksen! DUMP

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar... Fortalte dette til en venninne men ble møtt med null forståelse. "Dere var jo ikke kjærester, så du har ikke rett å bli sur...". Men så dater hun to stykker samtidig da. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar... Fortalte dette til en venninne men ble møtt med null forståelse. "Dere var jo ikke kjærester, så du har ikke rett å bli sur...". Men så dater hun to stykker samtidig da. 

Ikke hør på venninnen din hvertfall😳 Hvilke folk er det du omgås med egentlig? Dette er dine følelser, og du har all rett til å ha disse følelsene, uansett hva han og venninnen din sier. Du kan pent si tilbake at det er feil for deg å ligge med andre når man dater, hva hun gjør er hennes sak. 

Jeg hadde ikke godtatt dette, hadde ikke følt meg viktig i det hele tatt og hadde nok droppet fyren. Det finnes seriøse snille menn der ute! Dette skal gå bra ts 😊

Anonymkode: 791fa...7a5

Skrevet

Det er ikke venninnen din som bestemmer, det er dine følelser og hvordan du har det som skal bestemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet mennene hun dater om hverandre?

Uansett kan hun stikke meningene sine en viss plass. Ingen mennesker skal måtte finne seg i å bli brukt på denne måten. «Regelen» om at man kan date så mange man vil uten at noen blir sure er bare noe tull noen som vil pule rundt uten empati for andre har funnet på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet mennene hun dater om hverandre?

Uansett kan hun stikke meningene sine en viss plass. Ingen mennesker skal måtte finne seg i å bli brukt på denne måten. «Regelen» om at man kan date så mange man vil uten at noen blir sure er bare noe tull noen som vil pule rundt uten empati for andre har funnet på.

Nei de vet ikke om hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei de vet ikke om hverandre. 

Hun har seg med de begge også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...