AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Om en du hadde datet over lengre tid.. da snakker vi over 6 mnd, hadde ligget med eksen eller en annen? Da snakker vi en du hadde utviklet følelser for, og som du trodde var gjensidig. Kan nevnes at vi IKKE hadde "definert" oss som kjærester enda, så kan vel ikke kalles utroskap?... Klarer ikke helt gi slipp, og klarer samtidig ikke dumpe han så brått. Men plager meg så j*vlig hardt at han bare later som ingenting. Anonymkode: befff...69d
Sirinna Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Nei det ville jeg aldri godtatt eller tilgitt. 20
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Nei. Det ville jeg ikke tilgitt. Anonymkode: 83c9b...145 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Vel har dere blitt enige om at dere er eksklusive? Og det er stor forskjell på om det er eksen eller en random person syns jeg. Anonymkode: 3d61f...4a0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel har dere blitt enige om at dere er eksklusive? Og det er stor forskjell på om det er eksen eller en random person syns jeg. Anonymkode: 3d61f...4a0 Ja det hadde vi. Og det var eksen. Anonymkode: befff...69d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 Hvis dere har holdt på så lenge uten at han er eksklusiv så er du enten en tømmestasjon eller i beste fall kan du forvente deg flere episoder i fremtiden. Anonymkode: 70334...99a 16
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 Hadde gått videre. Jeg klikket på FF der vi ikke engang hadde blitt enige om eksklusivitet. Så hadde garantert gått videre hadde en date der vi var enige om å ligge med kun hverandre ligget med noen andre. Har dere pratet om det da? Hva sier han? Anonymkode: eba43...def 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det hadde vi. Og det var eksen. Anonymkode: befff...69d Da hadde jeg ikke tilgitt. Da har han i mine øyne vært utro, når dere har hatt praten om at dere ikke skal ha sex med andre. Det at det er eksen, hadde bare gjort meg sikker på at han ikke var over henne enda. Da hadde jeg vært enda mer sikker i min sak; at han ikke er noe å satse på. Anonymkode: 3d61f...4a0 9
Duff Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg ikke tilgitt. Da har han i mine øyne vært utro, når dere har hatt praten om at dere ikke skal ha sex med andre. Det at det er eksen, hadde bare gjort meg sikker på at han ikke var over henne enda. Da hadde jeg vært enda mer sikker i min sak; at han ikke er noe å satse på. Anonymkode: 3d61f...4a0 Enig. 1
Gjest Autumnia Skrevet 19. juli 2018 #11 Skrevet 19. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg ikke tilgitt. Da har han i mine øyne vært utro, når dere har hatt praten om at dere ikke skal ha sex med andre. Det at det er eksen, hadde bare gjort meg sikker på at han ikke var over henne enda. Da hadde jeg vært enda mer sikker i min sak; at han ikke er noe å satse på. Anonymkode: 3d61f...4a0 Dette. Men du, hva sier han da?
Gjest Mass Skrevet 19. juli 2018 #12 Skrevet 19. juli 2018 (endret) Nei, på det stadiet der hadde jeg nok sagt Adios. Følelser eller ei, eksklusivt er eksklusivt og selvrespekten, verdier og moralene står sterkere i meg enn hva følelser gjør. Endret 19. juli 2018 av Mass
Gjest Stella Rose Skrevet 19. juli 2018 #14 Skrevet 19. juli 2018 Nei, aldri. Gå videre, og ikke se deg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #16 Skrevet 19. juli 2018 Hadde ikke godtatt eller tilgitt. Hadde self gitt faen, da dette er et ikke-problem. Folk henger seg opp i så mye at det må legge store begrensninger på deres liv. Men bare kjør på. Anonymkode: c1026...244
Marina234 Skrevet 19. juli 2018 #17 Skrevet 19. juli 2018 Jeg hadde gjort det slutt med han og gått videre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #18 Skrevet 19. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke godtatt eller tilgitt. Hadde self gitt faen, da dette er et ikke-problem. Folk henger seg opp i så mye at det må legge store begrensninger på deres liv. Men bare kjør på. Anonymkode: c1026...244 Så han kunne forvente at også du lå med andre? Ja, er man enige om sånt, er jo saka grei. Anonymkode: a2c3f...997
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #19 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så han kunne forvente at også du lå med andre? Ja, er man enige om sånt, er jo saka grei. Anonymkode: a2c3f...997 Som sagt, folk lager seg problemer. Da må man også ta konsekvensene. Prøv i stedet å la logikken styre, ikke en haug påtatte tulleproblemer:-) Anonymkode: c1026...244
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #20 Skrevet 19. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde gått videre. Jeg klikket på FF der vi ikke engang hadde blitt enige om eksklusivitet. Så hadde garantert gått videre hadde en date der vi var enige om å ligge med kun hverandre ligget med noen andre. Har dere pratet om det da? Hva sier han? Anonymkode: eba43...def Ja.. Han fikk meg til å gråte. (ikke når han så..) Han har hele tiden vært så oppriktig, kalt meg fantastisk og sier han er glad i meg. Har følt vi er kjærester selvom vi ikke har blitt enig om det, hvis du skjønner? Er ganske lenge siden vi sa vi skulle satse på hverandre. Eksen har visst om meg fra start også. Føler meg så lurt. Han sier han aldri burde gjort det og at han angrer som en gal. Fikk ikke høre det fra han selv, så det er et ekstra brudd på tilliten. Forstår ikke hvordan folk kan tilgi utroskap.. Han var her igår, men greier ikke kysse han mer. Ga han en klem men følte det og var falskt i mangel på bedre ord! Vet ikke om jeg noensinne kan tilgi dette, ever. Jævla surt og skulle starte på nytt igjen. På en måte... Anonymkode: befff...69d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå