AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Kan man spørre om å kjøpe utstillingsvarer for en rimeligere penge selv om butikken har varen på lager? Har hørt flere har kjøpt det billigere, med det er kanskje når de ikke har flere av produktet igjen? Anonymkode: faf3e...c69
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Kan spørre, men siden det vil bli både tap og merarbeid for butikken vil nok de fleste si nei. I min butikk selger vi kun utstillingen med redusert pris dersom vi er tom for varen på lager og ikke får tak i den på kort tid. Unntaket er eventuelt returvarer og innimellom varer som er dobbelteksponert i utstilling. Anonymkode: d7e47...107 1
Grønn te Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Jeg har fått kjøpe utstillingsvarer når de ikke har flere enn den ene på lager, men dersom jeg f.eks har sett på utstillingsvaren med en som jobber der, gir de meg en fra lageret hvis de har. Hvor "slitt" utstillingsvaren er kommer helt an på type vare og butikk. Blir litt annerledes med en designerveske enn en hagestol Veska har gjerne blitt behandlet mye bedre i en eksklusiv butikk, mens stolen er prøvd av 50+ personer på europris 😉
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man spørre om å kjøpe utstillingsvarer for en rimeligere penge selv om butikken har varen på lager? Har hørt flere har kjøpt det billigere, med det er kanskje når de ikke har flere av produktet igjen? Anonymkode: faf3e...c69 Utstillingsvarer selges ikke før butikken ikke kan skaffe mer av samme varen. Da selges utstilling som B vare. Skulle butikkene begynne å selge utstillingsvarer når de har varen på lager, så blir det tap og dårlig butikk for butikken. B varene selges så og si alltid til redusert pris. Og selger de en utstilling så må de ta inn et nytt produkt i utstillingen i bytte for produktet de har solgt og igjen etter noe tid selge det nye produktet til redusert pris. Anonymkode: 0d2de...450 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå