Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjøre en lang historie kort. Jeg og en dude har for en stund siden hatt en slags flørt ingenting fysisk kun blikk ol. Vi er ikke venner i sosiale medier eller noe, men jeg får stadig fyren opp som venneforslag på fb. Er det tilfeldig eller er han innom profilen min å snoker..? 

Anonymkode: 4d053...592

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han snoker, men det er ikke derfor han kommer opp som venneforslag. Dere har vært i nærheten av hverandre, felles venner, facebook sine algoritmer er ikke alltid like lett å skjønne seg på  

Anonymkode: e0ed8...794

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han snoker, men det er ikke derfor han kommer opp som venneforslag. Dere har vært i nærheten av hverandre, felles venner, facebook sine algoritmer er ikke alltid like lett å skjønne seg på  

Vi har ikke felles venner, men jeg er venn med ei som har en felles venn med han.. har det noe å si? Jeg har ikke stedstjenester på men mulig han har det..

Skrevet

Å bli "stalket" forbinder i hvert fall jeg med noe langt mer alvorlig enn at noen titter innom profilen din på Facebook. Det er helt normalt og vanlig at en følger litt ekstra med på mennesker en kjenner og liker. 

• Liker 14
Skrevet

Han påvirker vel ikke hvilke forslag Facebook gir deg? Dette er ikke stalking

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Chaya skrev:

Å bli "stalket" forbinder i hvert fall jeg med noe langt mer alvorlig enn at noen titter innom profilen din på Facebook. Det er helt normalt og vanlig at en følger litt ekstra med på mennesker en kjenner og liker. 

Fant bare ikke noe bedre forklaring, derfor jeg satt stalking i hermegås.. syns bare d er litt kleint😅

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, minister-mio skrev:

Aner ikke.. er jo det jeg lurer på..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aner ikke.. er jo det jeg lurer på..

Hvordan skulle han påvirke det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Hvordan skulle han påvirke det?

Påvirke? Personen dukker jo så ofte opp som forslag..🙈

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, minister-mio skrev:

Noen tror faktisk at venneforslag på facebook kommer opp fordi vedkommende har vært inne å kikket på profilen deres 😆

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen tror faktisk at venneforslag på facebook kommer opp fordi vedkommende har vært inne å kikket på profilen deres 😆

Ja, gjør ikke du?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Påvirke? Personen dukker jo så ofte opp som forslag..🙈

Ja, men det kan da ikke han noe for

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant bare ikke noe bedre forklaring, derfor jeg satt stalking i hermegås.. syns bare d er litt kleint😅

"Litt kleint", du... 😎

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør ikke du?

Det er ikke sånn det funker.

Anonymkode: 562d9...198

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gjør ikke du?

Nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn det funker.

Anonymkode: 562d9...198

Og hvorfor er du så sikker på det?

AnonymBruker
Skrevet

Og? Du er interessert og håper dette skal være et skjult tegn på at han elsker deg?

Jaja, tror ikke det. Dessuten, du bruker stalker ordet. Det er kreepy det. Særlig når han ikke stalker.

Anonymkode: 11c76...5ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og? Du er interessert og håper dette skal være et skjult tegn på at han elsker deg?

Jaja, tror ikke det. Dessuten, du bruker stalker ordet. Det er kreepy det. Særlig når han ikke stalker.

Anonymkode: 11c76...5ba

Jeg har type så den saken er veldig grei. Var ikke verre enn å trykke på «fjern» knappen vedsiden av «legg til venn» knappen. Så da var det løst😊 ble litt avsporinger fra det jeg lurte på men men.. takk for hjelpa😝

Skrevet

Jeg får opp hvemsomhelst som venneforslag på facebook, aldri skjønt hvorfor - tror det ofte er tilfeldig. Feks har får jeg hyppig opp avdelingssykepleieren på praksisstedet jeg hadde før jul, opp som «venner du kanskje kjenner». Ingen fellesvenner med henne, og tviler på at hun stalker meg ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være så enkelt som at tlf deres har vært koblet på samme nett / samme mobilmast - uavhengig av om dere hadde stedstjenester på eller ikke.

Anonymkode: bb19e...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...