Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som skjer om dagen. Den sist måneden har jeg spist en del usunn mat som potetgull, sjokolade og brus. Pleier egentlig ikke å gjøre det, men har hatt en stort behov for søtt og salt. Jeg går rundt å er sulten hele dagen nå.

Har kuttet ut snopet nå, men er fortsatt sulten hele tiden. Det er så unormalt for jeg kunne tidligere gå en hel dag bare på en brødskive (ikke at det er bra heller, men rakk ikke å spise og hadde ikke sultfølelse).

Har begynt å ta litt kosttilskudd i det siste, kan det ha noe med saken å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ambo påstår at B-vitaminer (tror jeg det er) gjør meg mer sulten. Altså, når jeg er flink å ta vitaminene mine spiser jeg mer.

Men ellers... du kan ikke vær gravid da? DA er man vel konstant sulten, med mange rare lyster?

Skrevet
ambo påstår at B-vitaminer (tror jeg det er) gjør meg mer sulten. Altså, når jeg er flink å ta vitaminene mine spiser jeg mer.

Men ellers... du kan ikke vær gravid da? DA er man vel konstant sulten, med mange rare lyster?

:ler: Viste noen kom til å nevne det, men det er helt utelukket. Hvis ikke den hellige ånd har vært på besøk da. Har ei lita frøken jeg er alene med og that's it.:wink:

Spiser omege3 og C-vitaminer jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaja, nei, da er det nok ikke det.

(Jeg fikk ofte spørsmål om det med diverse av mine spørsmål for noen år siden, og måtte helt ærlig svare at: Da må vi skrive om bibelhistora, da blir ikke Marias svangerskap/jomfrufødsel like unik lenger. :)

Vel.. vet ikke jeg. Jeg bare ER av og til mye mer sulten enn ellers. Har mine perioder der jeg rett og slett kan spise døgnet rundt, føles det som. Uten at jeg kan forklare det. Men det går over.

Skrevet

Men erfaring er at jo mer du spsier, jo mer sulten blir du. Dvs. over en periode. Jeg spiser ganske ofte, men er også ofte sulten. Trener endel og spiser deretter. Så hvis jeg skulle komme ut av spise-rytmen min (f.eks.) i forbindelse med ferie/reise blir jeg helt satt ut. Tenker bare på mat døgnet rundt de første dagene (fordi da får jeg ikke måltidene til riktige tider og heller ikke nok mat bestandig). Dette varer noen dager (eller et par uker).

Hvis du venner deg til å spise mye, så vil kroppen også ha mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...