AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Har bestilt flybilletter nå. Problemet er at det står at den reisende (ikke meg) er en kvinne, men det er en mann. Har tydeligvis glemt å trykke av for mann. Har dette noe å si? Skal jeg ta kontakt med flyselskapet (Norwegian) og forklare? Anonymkode: 4dd71...e9c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har bestilt flybilletter nå. Problemet er at det står at den reisende (ikke meg) er en kvinne, men det er en mann. Har tydeligvis glemt å trykke av for mann. Har dette noe å si? Skal jeg ta kontakt med flyselskapet (Norwegian) og forklare? Anonymkode: 4dd71...e9c Det kan ha konsekvenser, da mange (alle?) flyselskaper praktiserer at to som reiser alene, aldri skal sitte ved siden av hverandre med mindre de er av samme kjønn. Dette gjaldt vel allerede før #MeToo-bevegelsen. Anonymkode: 887c8...287 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan ha konsekvenser, da mange (alle?) flyselskaper praktiserer at to som reiser alene, aldri skal sitte ved siden av hverandre med mindre de er av samme kjønn. Dette gjaldt vel allerede før #MeToo-bevegelsen. Anonymkode: 887c8...287 Hæ? Aaaaldri hørt om. Jeg har sittet ved siden av menn mange ganger, der begge reiser alene.. Anonymkode: 25980...625 14
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Det kan ha konsekvenser, da mange (alle?) flyselskaper praktiserer at to som reiser alene, aldri skal sitte ved siden av hverandre med mindre de er av samme kjønn. Dette gjaldt vel allerede før #MeToo-bevegelsen. Anonymkode: 887c8...287 Bullshit. Mvh bookingansvarlig Men TS, ring dem. De må endre det. Anonymkode: d8099...971 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Aaaaldri hørt om. Jeg har sittet ved siden av menn mange ganger, der begge reiser alene.. Anonymkode: 25980...625 Det høres svært kritikkverdig ut, dersom flyselskapet aksepterer dette. Risikoen ved å tillate at menn sitter ved siden av kvinner de ikke kjenner, er alt for høy til at kvinner skal kunne tvinges til dette. Mannsgriser som forulemper kvinner med uønsket berøring er svært alminnelig. Jeg har i hvert fall lest at amerikanske flyselskaper har en regel om at menn ikke skal sitte ved siden av kvinner de ikke reiser sammen med, og dette burde være en selvfølge overalt. Anonymkode: 887c8...287
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres svært kritikkverdig ut, dersom flyselskapet aksepterer dette. Risikoen ved å tillate at menn sitter ved siden av kvinner de ikke kjenner, er alt for høy til at kvinner skal kunne tvinges til dette. Mannsgriser som forulemper kvinner med uønsket berøring er svært alminnelig. Jeg har i hvert fall lest at amerikanske flyselskaper har en regel om at menn ikke skal sitte ved siden av kvinner de ikke reiser sammen med, og dette burde være en selvfølge overalt. Anonymkode: 887c8...287 Når man tror at Kvinneguiden ikke kan bli noe verre, så leser man søppel som dette... Anonymkode: 5e025...f00 14
Example Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres svært kritikkverdig ut, dersom flyselskapet aksepterer dette. Risikoen ved å tillate at menn sitter ved siden av kvinner de ikke kjenner, er alt for høy til at kvinner skal kunne tvinges til dette. Mannsgriser som forulemper kvinner med uønsket berøring er svært alminnelig. Jeg har i hvert fall lest at amerikanske flyselskaper har en regel om at menn ikke skal sitte ved siden av kvinner de ikke reiser sammen med, og dette burde være en selvfølge overalt. Anonymkode: 887c8...287 Kvinner burde nesten holde seg innendørs, for verden er så farlig der ute. Huff og huff. 5
visp Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres svært kritikkverdig ut, dersom flyselskapet aksepterer dette. Risikoen ved å tillate at menn sitter ved siden av kvinner de ikke kjenner, er alt for høy til at kvinner skal kunne tvinges til dette. Mannsgriser som forulemper kvinner med uønsket berøring er svært alminnelig. Jeg har i hvert fall lest at amerikanske flyselskaper har en regel om at menn ikke skal sitte ved siden av kvinner de ikke reiser sammen med, og dette burde være en selvfølge overalt. Anonymkode: 887c8...287 Hva er du har røyka? 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 Hvis du skal reise utenlands så har det kanskje noe å si om kjønnet som står på billetten og kjønnet i passet ikke stemmer overens, ring og få det endret... Anonymkode: 4a87a...b58 3
Gjest Stella Rose Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 Hva er problemet? Jeg forstår ikke, er du redd for å bli trakassert ?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #11 Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, Stella Rose skrev: Hva er problemet? Jeg forstår ikke, er du redd for å bli trakassert ? Hva i alle dager snakker du om? Jeg er redd for at det skal medføre problemer i sikkerhetskontrollen, for da scannes jo flybilletten og navn og kjønn kommer opp. Uansett, ringte Norwegian i morges og han jeg snakket med sa han skulle fikse det og at alt var i orden. Så da skal det være OK. Takk! Anonymkode: 4dd71...e9c 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #12 Skrevet 19. juli 2018 36 minutter siden, AnonymBruker said: Når man tror at Kvinneguiden ikke kan bli noe verre, så leser man søppel som dette... Anonymkode: 5e025...f00 Det er jo åpenbar trolling, ikke noe å hisse seg opp over. Anonymkode: 4c216...586
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #13 Skrevet 19. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres svært kritikkverdig ut, dersom flyselskapet aksepterer dette. Risikoen ved å tillate at menn sitter ved siden av kvinner de ikke kjenner, er alt for høy til at kvinner skal kunne tvinges til dette. Mannsgriser som forulemper kvinner med uønsket berøring er svært alminnelig. Jeg har i hvert fall lest at amerikanske flyselskaper har en regel om at menn ikke skal sitte ved siden av kvinner de ikke reiser sammen med, og dette burde være en selvfølge overalt. Anonymkode: 887c8...287 Skulle ønske dette gjaldt når jeg var på flytur alene i fjor og han ved siden av meg var ekstremt slitsom, inkl at han brukte hoftene mine som armlene, og nei jeg er ikke feit.... Anonymkode: 0ef94...f48
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #14 Skrevet 19. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Skulle ønske dette gjaldt når jeg var på flytur alene i fjor og han ved siden av meg var ekstremt slitsom, inkl at han brukte hoftene mine som armlene, og nei jeg er ikke feit.... Anonymkode: 0ef94...f48 Altså, for at han skal kunne bruke hoftene dine som armlen så må jo hoftene dine være større enn- og dekke over armlenene som allerede er der, så hva annet mener du at han skal gjøre med armen da? Anonymkode: cf83e...ebe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå