AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Restplassene blir lagt ut i morgen, og jeg er avhengig av noe siden jeg ikke kom inn og står på venteliste. Noen som har erfaring med det? Vurderer et årsstudium eller noe, er det noe sjans tror dere? Anonymkode: 3cd99...9a8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Restplassene blir lagt ut i morgen, og jeg er avhengig av noe siden jeg ikke kom inn og står på venteliste. Noen som har erfaring med det? Vurderer et årsstudium eller noe, er det noe sjans tror dere? Anonymkode: 3cd99...9a8 Hvis du vil studere teologi så Anonymkode: 813d6...1a6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Jeg kom inn på studie på restplass. Hadde søkt barnevernsped. i Harstad, men kom ikke inn. Kom inn på sykepleier, men det ønsket jeg ikke likevel. Fant plass på bachelor i barnevern et annet sted. Søkte og kom inn. Så lenge man er villig til å flytte har man gode muligheter:) Lykke til! Anonymkode: 52d27...6f5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Ligger jo mange restplasser ute, og du kan søke på de fra i morgen. Da er det føst til mølla prinsippet som gjelder. Anonymkode: 9c89a...9f4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 Det blir litt som resteplasser til Syden... NOE går det alltids an å få, men velge så mye kan en nok ikke. Anonymkode: c37e3...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå