AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Hvor i Akershus eller Buskerud er det trygt, barnevennlige og bra å bo for en småbarnsfamilie? Anonymkode: a7107...7aa
funginger Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Både Akershus og Buskerud er ganske store fylker. Det kommer veldig an på hvordan man vil bo. På landet, i nærheten av 13 skoletrinn, nær tog, buss, butikk, kjøpesenter, havet osv.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 Det må være nært barnehage, skole, butikker, turområder og en by/et sted med kino, kjøpesenter bør være innenfor 15 minutter kjøreavstand. Kollektiv trafikk er ikke viktig. Vil bo et sted der barna ikke må kjøres for å besøke venner. Anonymkode: a7107...7aa
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 Der du får en ok bolig og kort avstand til jobb. Anonymkode: 5a32c...718
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 Jeg bor i Drammen, og stortrives her, barna trives og godt. Vi er innflyttere, og det har ikke vært vanskelig å få nye naboer. Vi bor på Konnerud, og barneskolen er jeg svært fornøyd med. Men jeg synes ungdomsskolen er for stor. Det er ca 9 klasser pr. trinn der. Ellers ville jeg ha bodd på Gulskogen, det er den skolen jeg bare har hørt positive ting om, og det er en barne og ungdomsskole. Anonymkode: b0418...bf5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 Fjelmhamar, Lørenskog, Fetsund,Rælingen Anonymkode: 633ac...0dd
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 Hønefoss. Det er en liten by med alt du trenger. Gode skoler og helt ny videregående. Kjøpesenter med 70 butikker og masse koselige butikker i sentrum. Kino, utesteder og kollektivtrafikk. Kort vei til Oslo. Barna kan lett sykle for å komme seg til venner, men jeg regner med at de fleste vennene til barna kommer til å bo nært nabolaget deres. Anonymkode: d093d...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå