AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Er det feil eller rart å følge en jeg liker på insta? Vi jobber på samme sted 😅! Anonymkode: 56fa9...b2e
Carrot Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 følger eller stalker? Siden du spør - hva ligger bak spørsmålet?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, Carrot skrev: følger eller stalker? Siden du spør - hva ligger bak spørsmålet? Nei jeg kommer nok ikke med intensjonen av å stalke men jeg er nysgjrrig selvfølgelig på hva han legger ut og sånt... Kanskje få en anledning til å bli bedre kjent!? Hva vet jeg? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 56fa9...b2e
Carrot Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg kommer nok ikke med intensjonen av å stalke men jeg er nysgjrrig selvfølgelig på hva han legger ut og sånt... Kanskje få en anledning til å bli bedre kjent!? Hva vet jeg? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 56fa9...b2e Har han åpen profil er det jo straks vanskeligere å si noe om hvorfor du følger han hvis dere ikke alt har snakket om det? Men joda, følg i vei du går nok fint det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå