AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Har til nå brukt en blyant men denne sitter ikke godt nok, smitter av, og jeg syns det ser unaturlig ut. Ønsker gjøre brynene noe tykkere men sliter med å få det til. Noen som kan anbefale gode produkter? Anonymkode: c7b7e...341
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Jeg liker best de blyantene som er veldig tynne og gjerne vannfaste. Da er det lettere å tegne inn hår. Jeg mangler endel hår og må derfor tegne inn litt av dem og ønsker at det skal se naturlig ut. Bruker nå en fra Isadora. Pleier også å børste gjennom brynene lett etter å ha tegnet inn for å få bort eventuelle harde streker. Så fikser jeg litt etter det. Jeg liker også å bruke litt øyebrynsgele for å fremheve hårene. Det finnes jo et hav av produkter, men jeg gjør bare det så enkelt som mulig. Anonymkode: 3d6a7...be6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #3 Skrevet 20. juli 2018 https://www.kicks.no/anastasia Jeg kjøpte disse ved en tilfeldighet når jeg var i NYC i vinter, hadde aldri hørt om merket, holder dagen lang og smitter ikke av, er super fornøyd med produktene. Anonymkode: a21aa...037
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 Ser kanskje litt jalla ut men jeg liker dette produktet veldig godt! https://www.etudehouse.com/int/en/index.php/eyes/eye-brow/color-my-brows.html Anonymkode: 1f351...772
Eun Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Kan anbefale Anastasia sin Brow Wiz. Jeg børster først gjennom, bygger forsiktig opp brynet slik jeg vil, børster gjennom for å få bort overflødig produkt og avslutter med en brynsgele med farge. Høres tungvint ut, men det går fort når du får inn teknikken. Jeg har veldig lyse og tynne hår i brynene, og denne metoden gir meg naturlige og fyldigere bryn som varer hele dagen.
Yoncé Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 Synes Benefit sine brynsprodukt er de beste på markedet, men Anastasia BH sine er også gode. Anbefaler Benefit Precisely my brow pencil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå