AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Savner dere ikke den andre personen? Har dere ikke behov for kontakt når dere ikke er sammen? Hvorfor det egentlig? Anonymkode: 7ff62...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Ening HAHAHAHA! skjønner ikke poenget heller 🤦🏻♀️ Anonymkode: 3bc27...679 4
Helvegen Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Nei. Nei. Har et liv. Personlig tror jeg at man er mer tilstede og verdsetter mer med den andre personen når du først møtes face to face enn om du sender hjernedøde oppmerksomhetsjagere daglig.(Satt på spissen) Teksting er stort sett for logistikk og informasjonsformidling. Kan ikke fordra sånn "tenker du på meg akkurat nå" flere ganger i uka. (Det ærlige svaret er faktisk ofte Atle-Antonsen-NEI) 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 Jeg er ikke fan av SMS-marathon: det gjør jeg med venner. Dater/FB/kjærester/venninner jeg er keen på osv. bruker jeg kun SMS for å avtale treff. Anonymkode: c0371...83d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 Jo, jeg savner den andre personen, men liker ikke å tørrskrive. Har en jeg liker godt nå, og han er en sånn som kan skrive nesten hver dag. Vi skriver litt, noe som er hyggelig, men etter hvert blir det kjedelig. Det som er dumt er at jeg aldri får muligheten til å sende melding først. Hvis han, for eksempel, skrev i går, vil ikke jeg skrive i dag. Er for kort tid til at jeg skal ha et behov for å skrive denne dagen også. Jeg savner han, men liker ikke å sende en haug med meldinger. Han kan skrive hvis det er noe spesielt han vil fortelle om, ikke hvis han bare har gjort de vanlige tingene. Anonymkode: 9964d...1c4 2
Mæn40 Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 SMS=short message service. Hater avhandlinger på sms. Men når sant skal sies, så er jeg forferdelig dårlig på svare på de, uansett om de er korte eller lange. Ringer hvis det er noe...
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #8 Skrevet 18. juli 2018 Folk er ofte flinke til å skrive meldinger, men ikke så flinke til å være tilstede når man er fysisk sammen, dessverre. Anonymkode: 92ad6...4f2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 Likte å tekste maaasse før. Fant ut at den typen kommunikasjon har for lite verdi. Samtidig prøver jeg å være i nuet i hverdagen, som inkluderer minimalt med skjermtid. Det er bare face-to-face som gir meg den verdien jeg ser etter. Anonymkode: b827c...277 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likte å tekste maaasse før. Fant ut at den typen kommunikasjon har for lite verdi. Samtidig prøver jeg å være i nuet i hverdagen, som inkluderer minimalt med skjermtid. Det er bare face-to-face som gir meg den verdien jeg ser etter. Anonymkode: b827c...277 Sant 👍 Anonymkode: a5f66...26d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #11 Skrevet 19. juli 2018 12 hours ago, Mæn40 said: SMS=short message service. Hater avhandlinger på sms. Men når sant skal sies, så er jeg forferdelig dårlig på svare på de, uansett om de er korte eller lange. Ringer hvis det er noe... Mener SMS-game som i form av både SMS, tekstmelding, og chatt, da! Anonymkode: c0371...83d 1
boblevann Skrevet 19. juli 2018 #12 Skrevet 19. juli 2018 Hater å skrive mye/ofte. Liker det bare ikke, syns det er vanskelig å formulere meg på sms, og det tar lang tid og jeg blir hyppig forstyrret i det eg driver på med. Mye bedre å ringe, helst FaceTime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå