Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal studere i Trondheim fra høsten av, og har signert en kontrakt hos Voll studentby/Frost eiendom. Har hørt og lest både positivt og negativt om stedet, men vil gjerne høre om noen har noe erfaringer/tanker om stedet? Positivt, negativt, subjektivt, objektivt, er bare nysgjerrig haha:)) Skal bo i den nye delen^

Anonymkode: dfff6...a61

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd der i ett år, og har signert en ny kontrakt for et nytt år (gamle delen). Jeg trives veldig godt der. Det eneste negative jeg kommer på er at det koster 22 kr å bruke vaskemaskinene og menneskene jeg bodde med - men jeg har ikke noe negativt å si om Voll som studentbolig. De tok problemene seriøst og alvorlig når vi meldte i fra. De jeg bodde sammen med var ekstremt dårlige til å holde sin vaskeuke osv. De aller verste fikk ikke lov til å leie ett nytt år (utkastelse). Jeg er den eneste som bodde i min gang i fjor, som skal bo der til høsten - så får nye mennesker og forholde meg til.

Voll er også veldig nært bussholdeplassen og butikker som Coop Extra, Rema og Kiwi + Moholt Storsenter (som har Apotek, Meny, Nille og en blomsterbutikk). 

Anonymkode: 6d74c...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...