AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 OK... gravide tiggere, gir dere dem penger? Hun dama virket direkte utspekulert... Stod ved en billettautomat, kom en dame bort til meg og skulle hjelpe. Ba ikke om hjelp. Så tar jeg billetten min og hun rekker liksom frem hånden for å få penger....jeg bare går sakte. Så åpner hun jakka og viser den gravide magen sin og sier "i have a baby" Altså jeg syntes det hele bare ble ekkelt!!!! Er det folk som blir gravide fordi det skal gi dem mer sympati eller hva????? jeg følte strengt tatt enda mindre sympati for henne nå siden hun er villig til å bruke et barn for å få penger! Er hun voldtatt og ikke hatt mulighet til prevensjon, så må det jo være forbanna surt å ha en fungerende kvinnekropp som klarer å produsere et barn... Anonymkode: ca495...3b9
Peaches Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Gir aldri penger til tiggere. Punktum. Det er et problem fordi naive mennesker fortsetter å gi dem penger. 4
Gjest Peanut Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Jeg ignorerer dem bare. Dog kan bli mektig irritert hvis de ikke gir seg >_<
Akhenaton Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 Jeg gir penger til tiggere i mange forskjellige land, men aldri i Norge. Og om jeg noengang skulle begynne å gi her også, så hadde det definitivt ikke blitt aktuelt å gi til folk som reiser hit for å tigge, ofte til og med hjulpet av kriminelle bakmenn. Hallo, liksom. Jeg er da virkelig ikke stokk teit.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 10 minutter siden, Akhenaton skrev: Jeg gir penger til tiggere i mange forskjellige land, men aldri i Norge. Og om jeg noengang skulle begynne å gi her også, så hadde det definitivt ikke blitt aktuelt å gi til folk som reiser hit for å tigge, ofte til og med hjulpet av kriminelle bakmenn. Hallo, liksom. Jeg er da virkelig ikke stokk teit. Men i andre land, hvor det er åpenbart at de ikke er fra landet så gir du likevel? Hvis de er såååå fattige, så skjønner jeg ikke hvordan de kan ha kommet seg hele lange veien hit. De er "leid" inn av bakmenn ja. Anonymkode: ca495...3b9
Akhenaton Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men i andre land, hvor det er åpenbart at de ikke er fra landet så gir du likevel? Anonymkode: ca495...3b9 Hva er det du snakker om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå