AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Min største inspirasjon for å gå ned i vekt er : Da kan jeg bruke enda mindre penger på mat. Bonus er at klær som var for små til meg vil passe igjen. (Har allerede gått ned 7 kg på få mnder uten å gjøre noe spesielt annet enn å kutte ut brus, snop og snacks. Hva er din inspirasjon/ motivasjon? Anonymkode: 89bd9...0df 1
SPOCA Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 * Kjolene mine passer igjen/passer bedre * Jeg får endelig tak i plagg som passer rundt overarmene. Har gått ned 20 cm rundt hver overarm, og skal si at det gjør forskjell på utvalg i klesbutikkene altså! * Jeg føler meg bedre generelt. * Jeg blir stolt av meg selv og skjemmes ikke lenger over kroppen min. * Jeg trenger ikke lenger være redd for at setebelter i biler eller fly er for korte. Greit, jeg veier fremdeles litt over 90 kg, men det å veie 166 kg og det å veie noen og 90 er ENORM forskjell. Bokstavelig talt. I dag bruker jeg mellom størrelse 44 og 48, stort sett rundt 46, og det er ganske annerledes enn størrelse 54-56. Jeg føler ikke lenger de vonde blikkene rettet mot meg. Jeg opplever bedre service i butikkene/restauranter. Folk er generelt blidere. Jeg må si at fordommene og kommentarene jeg har opplevd er noe som nesten skremmer meg litt. Og jeg har lært hvem mine ekte venner er. Å ta tilbake mine egen kropp er min største motivasjon! 18
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 At jeg får bedre kropp enn nye dama til ex-mannen min som han var utro med. Han dro av sted fra både meg og to små barn. Nå har jeg kommet i orden slik at jeg har bedre økonomi enn han, ungene og jeg har det supert uten han, og siste biten er at han ser hva han ikke får ved at jeg kommer i form💃(Ja, det er barnslig, men akkurat de tankene synes jeg at jeg fortjener etter et par år liggende i dritten etter han 👏👍) Anonymkode: d10a9...a84 14
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Har tenkt å bli gravid innen et par år, og da vil jeg ikke ha overvekt som utgangspunkt for graviditeten. Anonymkode: ff039...cdc 3
Inwe Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 På 18.7.2018 den 23.04, SPOCA skrev: * Kjolene mine passer igjen/passer bedre * Jeg får endelig tak i plagg som passer rundt overarmene. Har gått ned 20 cm rundt hver overarm, og skal si at det gjør forskjell på utvalg i klesbutikkene altså! * Jeg føler meg bedre generelt. * Jeg blir stolt av meg selv og skjemmes ikke lenger over kroppen min. * Jeg trenger ikke lenger være redd for at setebelter i biler eller fly er for korte. Greit, jeg veier fremdeles litt over 90 kg, men det å veie 166 kg og det å veie noen og 90 er ENORM forskjell. Bokstavelig talt. I dag bruker jeg mellom størrelse 44 og 48, stort sett rundt 46, og det er ganske annerledes enn størrelse 54-56. Jeg føler ikke lenger de vonde blikkene rettet mot meg. Jeg opplever bedre service i butikkene/restauranter. Folk er generelt blidere. Jeg må si at fordommene og kommentarene jeg har opplevd er noe som nesten skremmer meg litt. Og jeg har lært hvem mine ekte venner er. Å ta tilbake mine egen kropp er min største motivasjon! Dette merket jeg også. Akkurat den med bedre service er jo helt syk, jeg var jo ikke noen dårligere kunde da jeg veide 130 kg mot de 66 kg jeg veier i dag. Har også mistet venner, men venner som ikke unner meg å være frisk er ingen jeg vil beholde uansett. Jeg hadde uansett ikke sett for meg at det skulle skje. Jeg ble motivert den dagen jeg heller ville sitte inne i sofaen enn å være med venninner på shopping og kaffe. Jeg ville rett og slett ikke gå rundt. Det var en vekker for meg. Etter det endret jeg hele kosten min og har trent flere ganger i uken. I dag er det livet mitt, jeg kan ikke se for meg et liv uten trening igjen. Maten ble dog ikke billigere før jeg ble veganer, heller dyrere faktisk da jeg måtte spise renere. Motivasjonen for å holde meg her er at jeg elsker å se meg selv i speilet, det er mye morsommere å handle klær, jeg er sunn og frisk (vil heller løpe rundt enn å sitte inne.. stort sett), alt er letter og selvsagt er det morsomt med et par blikk fra det motsatte kjønn. Jeg vil ikke tilbake og samboeren har fått beskjed om å si fra med en gang om han ser at jeg legger på meg igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Handle på devidedavdelingen på h&m, som både er søtere og billigere enn dameavdelingen og alltid være den tynneste i rommet. Får dessuten mye penere ansikt når jeg er tynn, da jeg er en av dem som legger på meg i ansiktet først 😛 Ser ut som en 12 år gammel gutt når jeg er «out of shape» :’) Anonymkode: 6b5e0...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 Fra bmi 29 til bmi 23. Endelig normalvektig. Vektnedgang gir meg mye glede. Større selvtillit. Jeg sprader rundt og kan bruke t-shirts og singlet uten være redd for vise fram mine fleskete overarmer. Buksene gir meg ikke lenger muffin top. Puppene mindre så klær sitter penere, bort med ryggvalker. Min yndlings butikk new yorker går jeg amok i og de største størrelsene var før for små nå kan jeg kjøpe xs og s. Diffuse magesmerter etter måltid og behovet for å kaste bh når magen er full er borte. Anonymkode: b1fdb...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 Helsegevinsten er min største inspirasjon!. Ikke mer smerter og plager, ingen medisiner, diabetes type 2 under kontroll uten medisiner. Minuset er å skaffe seg nye klær! Anonymkode: fbe9b...ac3 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 Jeg har flere ting som motiverer meg Brystreduksjon. Denne får jeg når bmi er normal. Helsen. Har lavt stoffskifte. Nytt kosthold hjelper enormt ifht energi. Selvbilde. Godt å kunne være fornøyd med kroppen. Klær som passer igjen. Har så langt gått ned 20 kg med trening og sukkerfri kost. 5 til så er jeg i mål. Sier som inwe at jeg kan heller ikke se for meg et liv uten trening nå. Anonymkode: da707...2c1 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #10 Skrevet 22. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ting som motiverer meg Brystreduksjon. Denne får jeg når bmi er normal. Helsen. Har lavt stoffskifte. Nytt kosthold hjelper enormt ifht energi. Selvbilde. Godt å kunne være fornøyd med kroppen. Klær som passer igjen. Har så langt gått ned 20 kg med trening og sukkerfri kost. 5 til så er jeg i mål. Sier som inwe at jeg kan heller ikke se for meg et liv uten trening nå. Anonymkode: da707...2c1 Når du skriver sukkerfri, er det også uten karbohydrater, eller kun tilatt sukker? Anonymkode: 2bfb3...302
Svartfugl Skrevet 22. juli 2018 #11 Skrevet 22. juli 2018 - Slutte å skamme meg over kroppen min. - Trening og turer vil gå lettere med fære kilo. - Mindre vondt i beina når jeg går lengre turer - Gå med de klærne jeg vil - ikke bare de jeg får på meg og som passer fasongen min nå. - Finne bh-er som passer i vanlige butikker -Få enda bedre helse og forhåpentligvis få et langt og godt liv! 4
matrobot Skrevet 22. juli 2018 #12 Skrevet 22. juli 2018 Jeg var den «tykkeste» i fotballaget mitt og nå er jeg mest veltrent av alle (eller like veltrent som de 2 beste i laget) Nå gjenstår det bare å bli en bedre fotballspiller, hehe Fordelen etter å ha gått ned ca 20 kg (fra 90 til 70) - Kan gjøre mange flere ting uten å bli sliten eller at hjertet banker fortere - Føler meg ganske lett når jeg løper - Trenger ikke å skjule at jeg har noen kilo ekstra - Endelig kvitt med dobbelhake - Endelig litt synlige muskler istedenfor fett Men jeg føler meg fortsatt kleint når jeg går i bar overkropp (tidligere var det pga fett, men nå synes jeg at det er litt teit å vise min «nye» kropp). Det føles liksom «se på meg!» 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #13 Skrevet 22. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du skriver sukkerfri, er det også uten karbohydrater, eller kun tilatt sukker? Anonymkode: 2bfb3...302 Det gjelder både mat uten mye karbohydrater og naturligvis også sukker. Har spist nokså ekstrem lavkarbo denne tiden. Anonymkode: da707...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå