Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #81 Del Skrevet 24. mars 2005 Leser her inne hva man vil med denne tråden. Alle har vel hørt litt uvanlige navn og rare kombinasjoner. Det kommer helt på hvem som hører navnene,hvor man bor i Norge osv. det er helt klart at byene har en tendens til å bruke de mere vanlige og kjente navnene. eks. hege,silje,martin,morten,kenneth osv. Tror at mer på landet kan man til TIDER bruke mer navn som ikke akkuratt klinger så bra , men at foreldrene vektlegger mer oppkallelse fremfor å tenke på at den lille faktisk skal bære navnet. Foreldrene bør jo tenke på at ungen i alle fall ikke skal bli mobbet for navnet sitt. Det som klinger bra for meg kan høres helt begredelig ut for andre også omvendt. Men tråden har jo vært mye brukt da og mange har vært innom og kikka her. Synes vel ikke at denne tråden er rarer enn mye annet som blir diskutert her inne. Tråden er ikke vondt ment i det hele tatt. den ble jo godt mottatt synes nå jeg. men av og til finnes det folk som ser det dumme i alt og må skrive litt for å hevnde seg selv. Men da vil jo jeg påstå at dette er feil plass å gjøre det på Så de navnene jeg og ca 100 andre synes er rare grunner i dårlig oppdragelse? GET A LIFE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #82 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg synes noen av de navnene som foreldre gir barna sine i dag er merkelige. Som om det er om å gjøre å finne det mest sjeldne og rare, eventuelt lage et navn selv. For eksempel synes jeg Evander, Bjørk og Peps er eksempler på sånne navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #83 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har alldri reagert på navnet Rønnaug, men fikk høre at det var uaktuelt da dattera vår skulle få navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå