Gå til innhold

De rareste navnekombinasjonene du vet:

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Kai-Jack

Ole Bjørn

er det så rart? har hørt mange som heter det, og aldri tenkt på det som en snodig sammensetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mange av navnene her inne hadde hatt en fin klang hvis foreldrene hadde tatt det bakerste navnet og satt det først.

:enig_animasjon:

Dette med å snu navnerekkefølgen er en typisk sunnmørssvakhet. Se bare på vennene til Hildegunn Moltubakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min gamle klassevenninne Bertha Cecilie (eller rettere sagt foreldrene hennes) slår i grunnen de fleste rekorder når det gjelder elendige kombinasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheheheheh....min bror heter Ånen Emil.... Håper han ALDRI ser denne siden!!! Men vi har aldri brukt det første navnet, kun i mobbe"sammenheng :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke innl frk. Lettlår

Hadde en lærer på ungdomsskolen som het Thore Jan. Sønnen het Jan Thore... Fantasifullt må jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker IKKJE namn som har eit norsk namn i seg + eit amerikansk.

Bob Kåre

Kevin Andreas

Mari Jennifer

Andreas er faktisk et navn som brukes i Usa. Mari brukes også så vidt jeg vet - men det staves muligens på en annen måte (men uttales likt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronny Amadeus :hoho:

Ellers så synes jeg, når jeg leser Aftepostens spalte for fødsler, at det er enormt mange foreldre som "aspirerer" til adelighet, med barnenavn som Frederik Maximilian, Carl Emmanuel, Emilie Desireè og lignende. Ikke noe galt i det, men jeg synes at det er litt tunge navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste i avisen om en forfatter som het Helle Helle.

Altså Helle til fornavn og Helle til etternavn. :o

For noen slemme og fantasiløse foreldre! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen navn her jeg ikke synes er rare i det hele tatt... :roll: Ikke så greit om noen med de navnene dere nevner, ser denne siden....Mange navn som høres rare ut når du hører dem første gang, blir helt vanlige når man blir vant med dem. Men er vel litt enig; noen foreldre burde tenke seg om et par ganger når de gir barna sine navn. De skal jo gjennom noen år på skole med disse navnene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...