Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #21 Del Skrevet 8. mars 2005 Sikker på at dere ikke støter noen når dere ramser opp navn som dere ikke liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 8. mars 2005 #22 Del Skrevet 8. mars 2005 Ole Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2005 #23 Del Skrevet 8. mars 2005 Kai-Jack Ole Bjørn er det så rart? har hørt mange som heter det, og aldri tenkt på det som en snodig sammensetning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #24 Del Skrevet 8. mars 2005 Mange av navnene her inne hadde hatt en fin klang hvis foreldrene hadde tatt det bakerste navnet og satt det først. :enig_animasjon: Dette med å snu navnerekkefølgen er en typisk sunnmørssvakhet. Se bare på vennene til Hildegunn Moltubakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #25 Del Skrevet 8. mars 2005 Min gamle klassevenninne Bertha Cecilie (eller rettere sagt foreldrene hennes) slår i grunnen de fleste rekorder når det gjelder elendige kombinasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2005 #26 Del Skrevet 8. mars 2005 Kjell Odd Kari Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trude Skrevet 8. mars 2005 #27 Del Skrevet 8. mars 2005 Stian Arne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #28 Del Skrevet 8. mars 2005 Kai-Jack du kødder.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2005 #29 Del Skrevet 8. mars 2005 du kødder.............. nei faktisk ikke :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. mars 2005 #30 Del Skrevet 8. mars 2005 Dan Eilert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamille Skrevet 9. mars 2005 #31 Del Skrevet 9. mars 2005 Ken Hugo Jack Hermund Rebekka Renate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 9. mars 2005 #32 Del Skrevet 9. mars 2005 heheheheheh....min bror heter Ånen Emil.... Håper han ALDRI ser denne siden!!! Men vi har aldri brukt det første navnet, kun i mobbe"sammenheng :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 9. mars 2005 #33 Del Skrevet 9. mars 2005 Ken Hugo Vet om hvertfall 2 som heter dette. Leif Jan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innl frk. Lettlår Skrevet 9. mars 2005 #34 Del Skrevet 9. mars 2005 Hadde en lærer på ungdomsskolen som het Thore Jan. Sønnen het Jan Thore... Fantasifullt må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 11. mars 2005 #35 Del Skrevet 11. mars 2005 Liker IKKJE namn som har eit norsk namn i seg + eit amerikansk. Bob Kåre Kevin Andreas Mari Jennifer Andreas er faktisk et navn som brukes i Usa. Mari brukes også så vidt jeg vet - men det staves muligens på en annen måte (men uttales likt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 11. mars 2005 #36 Del Skrevet 11. mars 2005 Ronny Amadeus Ellers så synes jeg, når jeg leser Aftepostens spalte for fødsler, at det er enormt mange foreldre som "aspirerer" til adelighet, med barnenavn som Frederik Maximilian, Carl Emmanuel, Emilie Desireè og lignende. Ikke noe galt i det, men jeg synes at det er litt tunge navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #37 Del Skrevet 11. mars 2005 pål mozart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2005 #38 Del Skrevet 11. mars 2005 Ellen-Åse. Trodde i hele oppveksten at hun het Elnåse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Cortado Skrevet 11. mars 2005 #39 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg leste i avisen om en forfatter som het Helle Helle. Altså Helle til fornavn og Helle til etternavn. :o For noen slemme og fantasiløse foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie78 Skrevet 11. mars 2005 #40 Del Skrevet 11. mars 2005 Er noen navn her jeg ikke synes er rare i det hele tatt... Ikke så greit om noen med de navnene dere nevner, ser denne siden....Mange navn som høres rare ut når du hører dem første gang, blir helt vanlige når man blir vant med dem. Men er vel litt enig; noen foreldre burde tenke seg om et par ganger når de gir barna sine navn. De skal jo gjennom noen år på skole med disse navnene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå