AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Søkte på 10 forskjellige studier, og fikk studieplass på studie nr 6, men jeg hadde jo egentlig karakterer til å komme inn på alle de andre 1-5 ønskene (tviler på at karakterkravet har gått såå mye opp siden ifjor..). Så hvorfor kom jeg ikke inn på de andre ønskene? Kommer man ikke automatisk inn på det første ønsket som man har høye nok karakterer til? Har havnet på "ønskeliste" på studie nr 1-5 da, vil det si at jeg forstatt har gode muligheter til å komme inn? Anonymkode: df614...a81
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Der er mulig å sjekke karakter kravene til de andre studiene du har søkt på. Altså hva snittet var nå i år. Gå på søknad og trykk på "i" Anonymkode: 28ecc...bab
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Karakterkrav kan svinge veldig, så det er nok riktig at du ikke har gode nok karakterer til valgene øverst på lista. En kommer alltid inn på det første studiet som en har gode nok karakterer til, i ditt tilfelle sjetteplassen. Anonymkode: 3b5b2...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Ok, ser visst ut til at alle studiene har gått opp med 10 poeng minst.. står også at det er lite trolig at studiet tar inn flere søkere 😓 Anonymkode: df614...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå