AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Er det flere som synes frisører ( kvinnelige) er over gjennomsnittet sexy og tiltrekkende, selv om de er litt oppi åra, de kan å stelle seg, ta vare på seg selv osv, flere yrkesgrupper dere mener er på lik linje ? Anonymkode: 44ac1...2b4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Har en tante som eier en salong, hun og de ansatte er veldig vakre og velstelte ja, men ikke de mest intelligente. Hver gang jeg er der for å ordne håret så skravler de så jææævlig og det er så mye harry tomprat og så hører de egentlig ikke på hverandre og prater mye i munn på hverandre. Er veldig glad i dem altså, men sexy er ikke rette ordet for meg personlig. Menn med pedagogisk utdanning plukker mine strenger😍 Anonymkode: ff57b...cad
Gjest UngMann1986 Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som synes frisører ( kvinnelige) er over gjennomsnittet sexy og tiltrekkende, selv om de er litt oppi åra, de kan å stelle seg, ta vare på seg selv osv, flere yrkesgrupper dere mener er på lik linje ? Anonymkode: 44ac1...2b4 Helt enig! Frisører og sykepleiere, de har jeg en svakhet for!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå