AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Jeg har søkt på en jobb som hadde søknadsfrist for et par dager siden. Har søkt noen jobber i det siste, og fått innkalling til intervju eller avslag samme dagen/dagen etter. Det er snakk om lærerjobb, og de som søker etter lærere til høsten har det ganske travelt nå. Vet at det ikke er mange søkere der jeg har søkt jobb, kanskje et par stykker. Jeg er kvalifisert til jobben og det var to stillinger. Så til saken. I det siste har jeg hatt noen problemer med å motta SMS. Og den dagen søknadsfristen gikk ut var det en som ikke fikk levert meg melding, noe vi fant ut av da jeg ble etterlyst av personen på nytt. Nå er jeg redd for at arbeidsgiver har sendt SMS med intervjuinnkalling denne dagen som jeg ikke har mottatt. Har tenkt på å sende melding for å si fra at jeg har problemer med å motta SMS. Er dette en dårlig ide? Vil tro ansettelsen vil finne sted veldig kjapt ettersom august nærmer seg og folk sikkert vil ha litt ferie før det. Hva foreslår dere? Anonymkode: 03c95...d2d
solmåneogstjerner Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Jeg synes du skal ta kontakt og spørre når de regner med å gi tilbakemelding. Du kan også si at du har hatt litt problemer med telefonen. Det er helt ok. Lykke til med jobbsøkingen 😊 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Er redd for å bli oppfattet som masete. Er det vanlig at man bruker noen dager fra søknadsfrist på å kontakte dem man finner interessant? Dette er jo som sagt en stilling med 2-3 søkere. Syns det er rart jeg ikke har hørt noe. Anonymkode: 03c95...d2d
Icelander Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er redd for å bli oppfattet som masete. Er det vanlig at man bruker noen dager fra søknadsfrist på å kontakte dem man finner interessant? Dette er jo som sagt en stilling med 2-3 søkere. Syns det er rart jeg ikke har hørt noe. Anonymkode: 03c95...d2d Kommer kanskje ann på arbeidsstedet eller leder ville nok bare tatt en telefon bedre å være sikker ville ikke oppfatte det som masete
Doge Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er redd for å bli oppfattet som masete. Er det vanlig at man bruker noen dager fra søknadsfrist på å kontakte dem man finner interessant? Dette er jo som sagt en stilling med 2-3 søkere. Syns det er rart jeg ikke har hørt noe. Anonymkode: 03c95...d2d Det er mye større sjanse for at det blir tolket positivt enn mas. Syns du skal ringe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå