Nietsoj Skrevet 31. august 2018 #21 Del Skrevet 31. august 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 31. august 2018 #22 Del Skrevet 31. august 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 31. august 2018 #23 Del Skrevet 31. august 2018 Liker at forumet rydder bort rasisme, men beholder stygge barne-vitser. 😂😂 haha, for en tråd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 31. august 2018 #24 Del Skrevet 31. august 2018 Let's all take a moment to reflect... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. september 2018 #25 Del Skrevet 28. september 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2019 #26 Del Skrevet 3. februar 2019 Hva får invandrer barn til bursdagen sin? sykkelen DIN.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2019 #27 Del Skrevet 3. februar 2019 Johnny johnny uten armer og bein skulle delta i svømmekonkurranse.. Johnny johnny klarte seg kjempefint, og lå i ledelsen helt fra start. Men like før mål begynte han bare å svømme rundt i ring, og tapte. -Hva gikk galt spurte de han etterpå.. -Det gikk fint helt til innspurten, men så fikk jeg krampe i ene øyelokket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2019 #28 Del Skrevet 3. februar 2019 Franskmannen, engelskmannen og trønderen diskuterte favorittstillinger. Franskmannen: "Øverst, for da kan jeg se hennes vakre ansikt." Engelskmannen: "Under, for da kan jeg se hennes vakre bryster." Trønderen: "Bakfra". "Hva ser du da?", spurte de andre. "Det varierer, men sist var det RBK-BRANN." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2019 #29 Del Skrevet 3. februar 2019 Det var en vakker dag i Edens hage og Gud så etter Adam og Eva, men kunne ikke finne dem. Senere så Gud Adam og spurte hvor han og Eva hadde vært tidligere. Adam svarte: ”I morges elsket Eva og jeg for første gang.” Gud sa: ”Adam, du har syndet. Jeg visste dette ville skje. Hvor er Eva nå?” ”Hun er nede ved elven og vasker seg.” ”Søren”, sa Gud. ”Nå kommer all fisken til å lukte rart.” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2019 #30 Del Skrevet 6. februar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malone Skrevet 6. februar 2019 #31 Del Skrevet 6. februar 2019 På 30.8.2018 den 23.10, Commander skrev: Mann kjøper kondomer på butikken. Damen i kassen spør om han vil ha pose. Mann:Nei takk, hun er ganske pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berlinerbolla Skrevet 6. februar 2019 #32 Del Skrevet 6. februar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2019 #33 Del Skrevet 7. februar 2019 På 18.7.2018 den 15.53, Peaches skrev: (...) - En nybakt far sitter og venter på å se sin nye sønn, da legen kommer inn med barnet.Like før faren får barnet, mister legen barnet i gulvet.Legen samler barnet opp og kaster det inn i veggen, hopper litt på det og sist men ikke minst kaster han det ut av vinduet.Faren besvimer, og da han våkner opp igjen spør han legen “Hvorfor gjorde du det med mitt barn?”Legen svarer, “Arh. kan du ikke ta en spøk. Barnet var dødfødt! (...) - Hva er det eneste man ikke kan spise på en grønnsak? Rullestolen. (...) - Hva er rødt, slimete og kryper oppover leggen din? En abort med hjemmlengsel. De virkelig grove vitsene mine kunne fått meg kastet it fra forumet 😂 Ryddet for rasisme og forherligelse av lovbrudd. Edie, adm. Jeg er ikke sart, men jeg forstod ikke den vitsen. Kanskje du kan forklare den for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missy_miss Skrevet 7. februar 2019 #34 Del Skrevet 7. februar 2019 En mann var på stranden med sin lille datter. Det var veldig varmt, så han bestemte seg for å sole seg naken. Mens han lå der spurte datteren hva det der var og pekte ned mellom farens lår. "Å" svarte faren, "det er bare en liten fugl som ligger på redet sitt og varmer eggene". Etter en stund sovnet faren, og da han våknet igjen lå han på sykehuset med store smerter. Han så datteren sin og spurte hva som hadde skjedd. "Jo" svarte datteren, "da du sovnet bestemte jeg meg for å leke litt med fuglen, men da reiste den seg og spyttet meg i ansiktet. Da ble jeg forbannet og knuste eggene og satte fyr på redet" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaiko Skrevet 15. desember 2019 #35 Del Skrevet 15. desember 2019 Har dere hørt om moren som ble sint på sønnen sin og kalte ham "son of a bitch"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå