Gjest Stella Rose Skrevet 18. juli 2018 #1 Del Skrevet 18. juli 2018 En mann og en liten gutt går i skogen om natta. Gutten begynner å gråte. Mannen sier "Er du redd?" Gutten nikker, og mannen sier "vel, hvordan tror du jeg føler meg? Jeg må jo gå hele veien tilbake alene!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 18. juli 2018 #2 Del Skrevet 18. juli 2018 En kvinne besøker legen pga magesmerter og mistanke om at hun kan være gravid. Etter undersøkelsen kommer legen ut for å se henne: "Vel, jeg håper du liker bleieskift". Hun svarer: "Herregud jeg er gravid, jeg er gravid !?" Til hvilket svarer han: "Nei, du har tarmkreft." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 18. juli 2018 #3 Del Skrevet 18. juli 2018 Kom på denne nå nettopp Vet du hva Hitler liker best å bruke når han kjører bil ? - gasspedalen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 18. juli 2018 #4 Del Skrevet 18. juli 2018 Hvordan ser en kvinnes kjønnsorgan ut? Før sex, som en vakker rød rose med en deilig duft av blomster. Etter sex, har du noen gang sett en bulldog spise majones? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 18. juli 2018 #5 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Oh noes... Jeg har en favoritt på engelsk men den er kanskje litt drøy derfor... Why do women have legs? -So they don´t leave snail tracks on the linoleum floor. Endret 18. juli 2018 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 18. juli 2018 #6 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) (...) - En nybakt far sitter og venter på å se sin nye sønn, da legen kommer inn med barnet.Like før faren får barnet, mister legen barnet i gulvet.Legen samler barnet opp og kaster det inn i veggen, hopper litt på det og sist men ikke minst kaster han det ut av vinduet.Faren besvimer, og da han våkner opp igjen spør han legen “Hvorfor gjorde du det med mitt barn?”Legen svarer, “Arh. kan du ikke ta en spøk. Barnet var dødfødt! (...) - Hva er det eneste man ikke kan spise på en grønnsak? Rullestolen. (...) - Hva er rødt, slimete og kryper oppover leggen din? En abort med hjemmlengsel. De virkelig grove vitsene mine kunne fått meg kastet it fra forumet 😂 Ryddet for rasisme og forherligelse av lovbrudd. Edie, adm. Endret 19. juli 2018 av Edie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 18. juli 2018 #7 Del Skrevet 18. juli 2018 De hadde vært gift i mer enn 20 år. Mannen insisterte på at lyset alltid skulle være av. Men etter 20 år, syntes kona det var latterlig. Så en natt, mens de var igang, tente hun lyset og så sin mann holde en dildo. «Din impotente skitt, hvordan kunne du lyve for meg i alle disse årene? Du har noe å forklare!» Mannen så henne rett i øynene, og sa rolig: «Jeg forklarer leketøyet... Du forklarer barna...» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 18. juli 2018 #8 Del Skrevet 18. juli 2018 Hva er definisjonen på tillit? To kannibaler i en 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 18. juli 2018 #9 Del Skrevet 18. juli 2018 Gitarspørsmål: How do you finger A minor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 18. juli 2018 #10 Del Skrevet 18. juli 2018 Hva sa Gud da han skapte den andre negeren? å FAEN, der brant jeg en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. juli 2018 #11 Del Skrevet 18. juli 2018 2 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Hvordan ser en kvinnes kjønnsorgan ut? Før sex, som en vakker rød rose med en deilig duft av blomster. Etter sex, har du noen gang sett en bulldog spise majones? Der fikk jeg et spesielt bilde inni hodet mitt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. juli 2018 #12 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) . Endret 19. juli 2018 av Winza Synes vitsen ble for brutal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. juli 2018 #13 Del Skrevet 18. juli 2018 En ung mann dro til sjøs. Da de hadde kastet loss, spurte han en av de andre hva de gjorde når ensomheten tok overhånd. "Jo, vi har en tønne med et hull i, som vi bruker i slike anledninger", svarte han. "Du kan bruke den når som helst, bare ikke på torsdager." Mannen takket, og bestemte seg for å prøve ut tønna. Fornøyd med resultatet gikk han opp igjen, og takket mannen for tipset. "Men hvorfor kan jeg ikke bruke den på torsdager?", spurte han. "Jo, for da er det din tur til å sitte i tønna..." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. juli 2018 #14 Del Skrevet 19. juli 2018 Ryddet for rasisme og forherligelse av lovbrudd. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. august 2018 #15 Del Skrevet 7. august 2018 Hva er favoritt maten til Fritzl? Snitzel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 7. august 2018 #16 Del Skrevet 7. august 2018 Sønn: Pappa, hva er klitoris? Far: Vet ikke, men i går hadde jeg det på tunga. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. august 2018 #17 Del Skrevet 30. august 2018 Robert Downey jr. har en tilbakestående lillebror, vet dere hva han heter? Robert Downs jr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 30. august 2018 #18 Del Skrevet 30. august 2018 Mann kjøper kondomer på butikken. Damen i kassen spør om han vil ha pose. Mann:Nei takk, hun er ganske pen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 30. august 2018 #19 Del Skrevet 30. august 2018 - Mamma, er det stygt å si mus? - Ja, det er det. - Mamma, det ligger en død flaggerfitte i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 30. august 2018 #20 Del Skrevet 30. august 2018 Hva het fotballaget til jødene under krigen? Gasskameratene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå