AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som er veldig ensom nå i sommer da jeg har flyttet hjem til familien i byen jeg er oppvokst i. Har studert et år i en annen by på en annen kant av landet og har alle vennene mine der. Problemet er at jeg føler meg så alene nå da jeg ikke lenger har kontakt med noen av mine gamle venner. Leste gjennom eldgamle messenger-chatter nå akkurat, og savner det jeg hadde med venninnene mine på ungdomsskolen. Har lyst til å ta kontakt med noen av de, men vi var ikke såååå nære venner på den tiden at det vil føles naturlig nå. Føler også vi nå er i en alder hvor det er rart å bare starte samtaler på messenger med folk man ikke kjenner lenger. Har dog veldig lyst til å finne tilbake til venninnene mine som jeg kan dra på byen med etc. Vet bare ikke hvordan! Kan godt hende at de har forandret seg veldig, og at vi ikke matcher som venner lenger. Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? Eventuelt hvordan jeg kan starte en samtale på messenger med ei jeg ikke har snakket med på nærmere 7 år? Anonymkode: 74ad1...d7d
exictence Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Hei ........ Lenge siden sist. Så fine bilder du legger ut. Får meg til å tenke på ungdomstiden og koselige minner. Jeg tenkte å invitere til et koselig gjentreff med noen fra den tiden. Det hadde vært kjempe koselig om du ville komme på ..... kl ........ Jeg lager litt mat. Eller Hei ..... Lenge siden sist. Jeg har flyttet hjem igjen. Kunne så godt tenke meg å treffe deg en dag. Blir du med på en tur? (foreslå en dag eller spør om hun er hjem og når det et kunne passe?). Eller "kommer du innom og tar en kopp kaffe med meg? 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Gjorde det selv for ikke så lenge siden. Go for it! Anonymkode: 7e8a2...153 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen jeg en gang hadde hatt det hyggelig sammen med tok kontakt selv etter mange år Anonymkode: 94ea2...24a 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #5 Skrevet 20. juli 2018 Du har ikke noe å tape. Fint å gjøre det 😊 Anonymkode: f6f57...012 1
Duff Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 På 18.7.2018 den 19.29, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen jeg en gang hadde hatt det hyggelig sammen med tok kontakt selv etter mange år Anonymkode: 94ea2...24a Jeg og 😊
Lill3My Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 Hva med å skrive videre på de meldingene du har funnet"slik at vedkommende også ser det du har sett og lest ... Noe ala "kom ganske tilfeldig over denne gamle meldingen /samtalen her og kom til å tenke på deg. Så... Hvordan går det?! Husker du xxx? Jeg er hjemme nå denne sommeren, ville vært koselig å møtes og mimre litt!"
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 På 18.7.2018 den 19.29, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen jeg en gang hadde hatt det hyggelig sammen med tok kontakt selv etter mange år Anonymkode: 94ea2...24a Jeg å 😊 Anonymkode: 79355...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå