AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 Skal kjøre Drammen - Stavanger med 11 mnd gamle tvilling babyer. Ønsker derfor å ha en overnatting. Sørlandsbyene fremstår som perler påen snor og temmelig like for en ukjent. Kan noen anbefale en av de som den fineste/hyggeligste? På forhånd tusen takk! 😊 Anonymkode: 8e9ef...cfc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Grimstad. Bor der selv så er selvsagt patriot, men den skiller seg veldig ut. Koselig, intim, passe stor, mye å se og gjøre, godt utvalg av butikker og restauranter. Anonymkode: 80fba...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 Risør: pen men for liten etter min smak Tvedestrand : død by Arendal: tatt seg opp senere år men fortsatt Harry faktor Grimstad: har alt. Favoritt Lillesand : nydelig men litt liten etter min smak. Kr.sand : har alt men regnes ikke som en av de små koselige sørlandsperlene. Mandal : nydelig Anonymkode: 80fba...6e6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grimstad. Bor der selv så er selvsagt patriot, men den skiller seg veldig ut. Koselig, intim, passe stor, mye å se og gjøre, godt utvalg av butikker og restauranter. Anonymkode: 80fba...6e6 Takk! Anonymkode: 8e9ef...cfc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Risør: pen men for liten etter min smak Tvedestrand : død by Arendal: tatt seg opp senere år men fortsatt Harry faktor Grimstad: har alt. Favoritt Lillesand : nydelig men litt liten etter min smak. Kr.sand : har alt men regnes ikke som en av de små koselige sørlandsperlene. Mandal : nydelig Anonymkode: 80fba...6e6 Takk! Hmmmm... Grimstad eller Mandal da, kanskje 😊 Anonymkode: 8e9ef...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå