Solhanne Skrevet 7. mars 2005 #1 Skrevet 7. mars 2005 Er det noen som har erfaring med bryllupskaker kjøpt av CACAS forhandlere? De har mange flotte kaker, men smaker de godt også?
Pasha Skrevet 7. mars 2005 #2 Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal på kurs hos cacas i morgen-så da kan jeg gi deg en tilbake melding på dette.. mye flott utstyr har de i allefall viste egentlig ikke at de laget kaker til bryllup men det er jo egentlig ganske logsik at de driver med det og nam nam..gleder meg til kakesmaking
Solhanne Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2005 Jeg vet jo ikke om alle selger kaker også, men her i Bergen er det noen som lager og selger noen flotte kaker. Har veldig lyst til å bestille kaken min hos en av de, men kjenner ingen som har smakt kakene.... :-?
Vendelin Skrevet 7. mars 2005 #4 Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal bestille fra Cacas forhandler. Blir "vanlig" marsipan kake, og har fått referanser på at kakene hennes er kjempegode. Åsså er hun superflink til å pynte akkurat slik jeg ønsker. Jeg kommer til å bestille en "prøve-kake" av henne om ikke lenge. Jeg vet at jeg har litt store krav til pynten fordi jeg har jobbet flere år på konditori og er dritt-lei av standard kaker. Men nå ser det ut til at jeg får det som jeg vil.
Pasha Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 ja i går var jeg på cacas kurs da,,, morsomt det.. lærte å bruke div spøryte-teknier samt marsipan-blomster. i show-rommet deres som vi var på var det utstilt div "kaker" (det vil si kakeformer med pynt egentlig da,,,) disse var alle sammen kjempefine, spesielt bryllupskakene..fikk lyst til å spise opp allle sammen hvordan kakene deres smaker veit jeg fremdeles ingen ting om... men dersom de smaker like godt som de ser ut er det sikker kjempegodt
Martha Stewart Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 Jeg synes det er veldig dekorativt med sånn sukkermasse som gjerne brukes i stedet for marsipan for å dekke kaken. Men smaker det egentlig noe godt? Har forresten selv tenkt å melde meg på Cacas-kurs snart! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå