Morpheus Skrevet 18. juli 2018 #1 Skrevet 18. juli 2018 (endret) Siden dere tenner på begge kjønn. Kan dere tenne å menn som bruker stayups, boxershorts og neglelakk? Er dere altetende hver for seg, eller kombinasjoner? Bare nysgjerrig. Endret 18. juli 2018 av Morpheus
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 5 timer siden, Morpheus skrev: Siden dere tenner på begge kjønn. Kan dere tenne å menn som bruker stayups, boxershorts og neglelakk? Er dere altetende hver for seg, eller kombinasjoner? Bare nysgjerrig. Det er vel personen, og ikke klærne de ser på. Å tro det er legitimt å bruke dameklær for en mann, ovenfor en bifil kvinne, blir det samme som om hun ikke var bifil. Ingen kvinner som tenner på menn i kvinneklær. At noen kvinner synes det er gøy, er så sin sak. Anonymkode: 36686...c59
SlemUlv Skrevet 18. juli 2018 #3 Skrevet 18. juli 2018 6 timer siden, Morpheus skrev: Siden dere tenner på begge kjønn. Kan dere tenne å menn som bruker stayups, boxershorts og neglelakk? Er dere altetende hver for seg, eller kombinasjoner? Bare nysgjerrig. Nei, crossdressing er ikke min ting.
Kay Parker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 Nei, jeg tenner på menn fordi de er menn! Dvs hår på kassa, og har heller ingenting i mot hår på ryggen... Men tenner på kvinner som er feminine... Men homofile menn liker sikkert det du sikter til. Kjør på og kos deg😉
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #5 Skrevet 18. juli 2018 6 timer siden, Morpheus skrev: Siden dere tenner på begge kjønn. Kan dere tenne å menn som bruker stayups, boxershorts og neglelakk? Er dere altetende hver for seg, eller kombinasjoner? Bare nysgjerrig. Boxershorts? Har jeg kledd meg i kvinneklær i årevis, altså? Anonymkode: 5d02f...393 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #6 Skrevet 18. juli 2018 Da går man vel mer mot panseksuell..? Jeg trooor nok jeg hadde fortsatt å tenne på mannen min om han hadde begynt å bruke dameklær, men jeg er neimen ikke sikker. Vanskelig å se for seg da han er veldig mannemann. 😛 Anonymkode: 81249...479
a l'orange Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 Jepp. Men ikke fordi jeg er bifil. Tror det handler mer om kompersjon. https://no.wikipedia.org/wiki/Kompersjon Dette er oftest knyttet til hva partner tenner på; det at partner tenner på noe - hva som helst - fører til at jeg tenner på hele situasjonen. (Ikke alltid med en gang, hahaha! ) Har også opplevd å tenne på å at noen andre tenner sterkt på noe, eller på noe som typisk er litt uttafor allfarvei. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå