Anonym2022 Skrevet 17. juli 2018 #1 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg vet det er litt teit å følge etter på hva kjæresten liker på instagram osv.. Men jeg har begynt å legge merke til at han liker bilder av veldig lettkledde jenter, og alle bildene til en av disse jentene. Disse jentene er jo veldig flotte, og godt trent og utstyrt med pupper kan man si. Det er noe jeg absolutt ikke er, og derfor drar det ned mitt allerede dårlige selvbilde. Han gjør jo sikkert ikke dette for å såre meg, men jeg blir helt ærlig ganske lei meg. Føler på en måte at han heller vil ha en sånn jente, og at jeg ikke er god nok. Er det unormalt å føle seg litt mindre verdt av dette? Eller er det bare noe alle gutter gjør? Vi er unge, hvis det har noe med saken å gjøre. Trenger bare noen råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Del Skrevet 17. juli 2018 Hvorfor gidde å bruke energi på en dust? Anonymkode: 8a3eb...366 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #3 Del Skrevet 18. juli 2018 Ikke bruk tid på han Anonymkode: 72e57...aee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 18. juli 2018 #4 Del Skrevet 18. juli 2018 Alle gutter gjør ikke eller har interesse av det, unge eller ikke. Det er forskjell på å få en tanke om at en dame man ser er fin og det å følge / søke opp fine damer for å nyte synet, og deretter klikke hjerte.. En aktiv handling som ikke passer seg synes jeg da. Det betyr ikke nødvendigvis at han synes du er mindre vakker eller at han elsker deg mindre allikevel, men det er ikke rart det skaper usikkerhet. Og det viktigste er vel at du ikke liker det. Hvis du snakker med han om det og sier hvordan det føles for deg, må han slutte om han bryr seg om deg. Ellers er han ikke noe å satse fremtiden på, hva blir neste han ikke bryr seg om. De fleste blir mer sikre på seg selv og egen verdi med alderen, men jeg ville neppe likt det der jeg heller, dog ville jeg syns det var mer teit enn skummelt. Da ville mannen min vært en annen med andre verdier og jeg hadde ikke vært gift med han rett og slett. Det er meningen at man skal få den andre til å føle seg som den eneste ene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 18. juli 2018 #5 Del Skrevet 18. juli 2018 Ikke greit. Det dukker jo ofte opp bilder av pene lettkledde damer, men man bør ikke "like" de om man er i et forhold. Det gjør i alle fall ikke jeg. Unntaket er bekjente som for eksempel har gått ned veldig i vekt eller lignende og vil vise frem resultatet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina234 Skrevet 18. juli 2018 #6 Del Skrevet 18. juli 2018 7 timer siden, Anonym2022 skrev: Jeg vet det er litt teit å følge etter på hva kjæresten liker på instagram osv.. Men jeg har begynt å legge merke til at han liker bilder av veldig lettkledde jenter, og alle bildene til en av disse jentene. Disse jentene er jo veldig flotte, og godt trent og utstyrt med pupper kan man si. Det er noe jeg absolutt ikke er, og derfor drar det ned mitt allerede dårlige selvbilde. Han gjør jo sikkert ikke dette for å såre meg, men jeg blir helt ærlig ganske lei meg. Føler på en måte at han heller vil ha en sånn jente, og at jeg ikke er god nok. Er det unormalt å føle seg litt mindre verdt av dette? Eller er det bare noe alle gutter gjør? Vi er unge, hvis det har noe med saken å gjøre. Trenger bare noen råd. Ikke greit i det hele tatt. Det må du ikke godta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #7 Del Skrevet 18. juli 2018 Slutt å overdriv folkens. Er ikke noe farlig å trykke "like" på ting man liker. Anonymkode: dd871...03d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvkost Skrevet 18. juli 2018 #8 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Hvis jeg hadde tatt meg selv i å klikke «liker» på bilder av lettkledde jenter på instagram så hadde jeg forhåpentligvis stilt alvorlige spørsmål ved hva jeg ønsket å oppnå med det og hva slags mann jeg var 😂 Jeg mener: hvorfor? Hvorfor gjør man det? Mennesker, ass. De tenker sikkert «øøøh, trenger jeg en grunn, da?», men faktum er jo at det alltid er en grunn til at man gjør det man gjør. Jeg foretrekker å vite om grunnene til mine handlinger. Endret 18. juli 2018 av Støvkost 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2022 Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 18. juli 2018 2 timer siden, McMary skrev: Alle gutter gjør ikke eller har interesse av det, unge eller ikke. Det er forskjell på å få en tanke om at en dame man ser er fin og det å følge / søke opp fine damer for å nyte synet, og deretter klikke hjerte.. En aktiv handling som ikke passer seg synes jeg da. Det betyr ikke nødvendigvis at han synes du er mindre vakker eller at han elsker deg mindre allikevel, men det er ikke rart det skaper usikkerhet. Og det viktigste er vel at du ikke liker det. Hvis du snakker med han om det og sier hvordan det føles for deg, må han slutte om han bryr seg om deg. Ellers er han ikke noe å satse fremtiden på, hva blir neste han ikke bryr seg om. De fleste blir mer sikre på seg selv og egen verdi med alderen, men jeg ville neppe likt det der jeg heller, dog ville jeg syns det var mer teit enn skummelt. Da ville mannen min vært en annen med andre verdier og jeg hadde ikke vært gift med han rett og slett. Det er meningen at man skal få den andre til å føle seg som den eneste ene. Jeg vet at han går inn på den ene jenta og liker gamle bilder av henne.. Så jeg begynner jo med en gang å tenke at han vil ha en sånn type. Med store pupper og veltrent kropp. Jeg føler meg jo mindre pen, for jeg har ingen av delene.. Når jeg tar det opp så ler han det bare bort, som «haha, jeg kjenner henne jo ikke en gang».. Men hva om han ønsker å bli kjent med henne da? Uff, jeg synes virkelig ikke det er greit i det heletatt. Jeg har ikke et behov for å like andre gutter i bar overkropp heller. For jeg har jo han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 18. juli 2018 #10 Del Skrevet 18. juli 2018 Hvis du skal finne deg en mann som ikke liker fine , lettkledde damer så kommer du til å ende opp med en mann som ikke liker kvinner 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 18. juli 2018 #11 Del Skrevet 18. juli 2018 2 timer siden, Skiftenøkkel skrev: Ikke greit. Det dukker jo ofte opp bilder av pene lettkledde damer, men man bør ikke "like" de om man er i et forhold. Det gjør i alle fall ikke jeg. Unntaket er bekjente som for eksempel har gått ned veldig i vekt eller lignende og vil vise frem resultatet. Jeg liker bilder til kjekke menn og vakre kvinner jeg... 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #12 Del Skrevet 18. juli 2018 Det kommer an på hva du mener med 'liker'. Om han trykker 'like' så er det annerledes enn om han liker å se lettkledde jenter. Jeg elsker å se lettkledde damer, men trykker ikke 'like' for det. Anonymkode: 78ec9...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #13 Del Skrevet 18. juli 2018 Jeg liker bare bilder av schtøgginger. Ser på det som mitt kall. Anonymkode: 35095...31e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #14 Del Skrevet 18. juli 2018 6 minutter siden, GiftMann38 skrev: Hvis du skal finne deg en mann som ikke liker fine , lettkledde damer så kommer du til å ende opp med en mann som ikke liker kvinner 😂 Snakk for deg selv. Hva man tenker inni seg er en ting, men å like og kommentere bilder av andre damer er ikke greit! Anonymkode: 073f0...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #15 Del Skrevet 18. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. Hva man tenker inni seg er en ting, men å like og kommentere bilder av andre damer er ikke greit! Anonymkode: 073f0...003 Helt i orden å like å se på bilder av andre damer. Å trykke 'like' er derimot noe annet. Anonymkode: 78ec9...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #16 Del Skrevet 18. juli 2018 En ting er å se, det kan man jo ikke noe for. Men han trenger virkelig ikke å trykke på like! Det er noe han velger selv, og i denne SoMe verden så betyr et like veldig mye. Så det er ikke bare «slappe av, det er bare en like». Det er det faktisk ikke. Jeg kommer over masse bilder av lettkledde flotte gutter, men aldri i verden om de hadde fått en like av meg pga de ser bra ut. De får ikke noe oppmerksomhet av meg, all oppmerksomebheten min sparer jeg til mannen min. Anonymkode: 99f94...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikken Skrevet 18. juli 2018 #17 Del Skrevet 18. juli 2018 9 timer siden, Anonym2022 skrev: Jeg vet det er litt teit å følge etter på hva kjæresten liker på instagram osv.. Men jeg har begynt å legge merke til at han liker bilder av veldig lettkledde jenter, og alle bildene til en av disse jentene. Disse jentene er jo veldig flotte, og godt trent og utstyrt med pupper kan man si. Det er noe jeg absolutt ikke er, og derfor drar det ned mitt allerede dårlige selvbilde. Han gjør jo sikkert ikke dette for å såre meg, men jeg blir helt ærlig ganske lei meg. Føler på en måte at han heller vil ha en sånn jente, og at jeg ikke er god nok. Er det unormalt å føle seg litt mindre verdt av dette? Eller er det bare noe alle gutter gjør? Vi er unge, hvis det har noe med saken å gjøre. Trenger bare noen råd. Jeg er samboer og liker selv slike bilder, de er jo fine. Har ikke noe med samboeren min å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #18 Del Skrevet 18. juli 2018 3 minutter siden, Trikken skrev: Jeg er samboer og liker selv slike bilder, de er jo fine. Har ikke noe med samboeren min å gjøre. Jeg har en kjæreste jeg elsker høyt, og har absolutt ingen interesse av andre menns bilder. Anonymkode: 073f0...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikken Skrevet 18. juli 2018 #19 Del Skrevet 18. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har en kjæreste jeg elsker høyt, og har absolutt ingen interesse av andre menns bilder. Anonymkode: 073f0...003 At man liker bilder på insta betyr ikke at jeg har en interesse. Jeg liker bildene så jeg gir likes. Hadde jeg pm ville saken vært annerledes. Uannsett har vi et fint fritt forhold der vi velger være sammen, om hun liker bilder av kylie eller av eksen bryr jeg meg lite om. Er ikke over grensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2022 Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #20 Del Skrevet 18. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting er å se, det kan man jo ikke noe for. Men han trenger virkelig ikke å trykke på like! Det er noe han velger selv, og i denne SoMe verden så betyr et like veldig mye. Så det er ikke bare «slappe av, det er bare en like». Det er det faktisk ikke. Jeg kommer over masse bilder av lettkledde flotte gutter, men aldri i verden om de hadde fått en like av meg pga de ser bra ut. De får ikke noe oppmerksomhet av meg, all oppmerksomebheten min sparer jeg til mannen min. Anonymkode: 99f94...98f Jeg er jo redd for at det betyr mer enn bare «like». Han sier jo at det ikke betyr noe annet et at hans synes hun er pen. Jeg er som deg. Liker heller ikke bilder av lettkledde gutter, bare fordi de ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå