99HH Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Hei, skal studere sykepleie til høsten og lurte på om dere vet hva jeg skulle trenge til studiestart? tenker på om jeg burde kjøpe inn søsterur og diverse slike ting. Har dere evt andre tips og råd til studiestart tas de gjerne i mot :)
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Du trenger uniform til øvingsdager på skolen. Dette kan kjøpes på gymo for eksempel. Søsterur og navneskilt må du også ha. En del skoler krever at der står både fornavn og etternavn og sykepleierstudent på skiltet. Lurt å bestille nå da det er litt leveringstid på skilt. Anonymkode: 7cf18...aa6 1
99HH Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger uniform til øvingsdager på skolen. Dette kan kjøpes på gymo for eksempel. Søsterur og navneskilt må du også ha. En del skoler krever at der står både fornavn og etternavn og sykepleierstudent på skiltet. Lurt å bestille nå da det er litt leveringstid på skilt. Anonymkode: 7cf18...aa6 Takk for svar. Er det samme hvilken uniform en kjøper? Tenker mest i forhold til farge. Dette er ikke noe en får gjennom høyskole? At de stiller krav til skolestart at det må kjøpes inn.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #4 Skrevet 18. juli 2018 I fjor fikk alle som meldte seg inn i NSF sykepleieruniform med på kjøpet. Søsterur kan du kjøpe billig på Wish. Ellers vil jeg anbefale abonnement på SykepleiePluss til anatomi og fysiologi. Er du medlem av NSF student, får du 20% rabatt. Verdt hver eneste krone. Anonymkode: 66f3f...bd8
99HH Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I fjor fikk alle som meldte seg inn i NSF sykepleieruniform med på kjøpet. Søsterur kan du kjøpe billig på Wish. Ellers vil jeg anbefale abonnement på SykepleiePluss til anatomi og fysiologi. Er du medlem av NSF student, får du 20% rabatt. Verdt hver eneste krone. Anonymkode: 66f3f...bd8 Takk for svar
Fame Skrevet 18. juli 2018 #7 Skrevet 18. juli 2018 Du burde vente med å bestille uniform til NSF kommer på besøk. Da får du det veldig mye billigere. Ellers har jeg bøker til salgs hvis du trenger
Fame Skrevet 18. juli 2018 #8 Skrevet 18. juli 2018 Støtter den lenger opp: sykepleiepluss er et must
99HH Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2018 6 minutter siden, Fame skrev: Du burde vente med å bestille uniform til NSF kommer på besøk. Da får du det veldig mye billigere. Ellers har jeg bøker til salgs hvis du trenger Supert, men anbefaler du å kjøpe søsterur og slike ting nå? Kan jeg finne ut allerede nå hvilke bøker jeg trenger? Eller er det likt uansett hvilken utdanningsinstitusjon en går på? Er i såffal interresert i det 😊
Fame Skrevet 18. juli 2018 #10 Skrevet 18. juli 2018 3 minutter siden, 99HH skrev: Supert, men anbefaler du å kjøpe søsterur og slike ting nå? Kan jeg finne ut allerede nå hvilke bøker jeg trenger? Eller er det likt uansett hvilken utdanningsinstitusjon en går på? Er i såffal interresert i det 😊 Kan godt kjøpe sånt nå ja Nei, Det er ofte ulikt med unntak av anatomi og fysiologi og patologi bøker
99HH Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2018 9 minutter siden, Fame skrev: Kan godt kjøpe sånt nå ja Nei, Det er ofte ulikt med unntak av anatomi og fysiologi og patologi bøker Okei. Er bøker dyrt?
Fame Skrevet 18. juli 2018 #12 Skrevet 18. juli 2018 Akkurat nå, 99HH skrev: Okei. Er bøker dyrt? Hvis du kjøper det nytt, ja 😛 Ubrukt selges gjerne til halv pris og lavere
99HH Skrevet 18. juli 2018 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2018 Akkurat nå, Fame skrev: Hvis du kjøper det nytt, ja 😛 Ubrukt selges gjerne til halv pris og lavere Så bra 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå