Nåleputa Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Hei! Jeg har kjøpt meg Apple Airpods og bruker de når jeg trener eller når jeg kjører bil. Lytter til lydbøker og snakker i tlf. På kvelden føler jeg ubehag i ørene etter at de er ute, og lurer på om det er flere som har det slik?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Mener du at det blir vondt i øret, på grunn av formen? Jeg klarer ikke å bruke de lenge, da de er for store for øret mitt. Det føles som gnagsår, før man får blemme, på en måte. Anonymkode: 66b15...95a
Nåleputa Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2018 Nei, ingen blemmer hos meg. De passer godt, men føles litt som om de er i ørene enda etter bruk. Litt ubehag i øret litt inne i øregangen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 Akkurat nå, Nåleputa skrev: Nei, ingen blemmer hos meg. De passer godt, men føles litt som om de er i ørene enda etter bruk. Litt ubehag i øret litt inne i øregangen. Nei, jeg får heller ikke blemmer i ørene. Men jeg får den samme følelsen, som før man får blemme av gnagsår på hælen. De er kanskje for store for øret ditt, også. De er kjempe harde. Anonymkode: 66b15...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå