AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Måtte google sosiopati, fordi jeg lurer på om en jeg var litt "utsatt" for er det i stedet for psykopat. Men da kommer jeg inn på; "Sjekk om du er kjæreste med en sosiopat" .... og der står det blandt annet at ingen når opp til disse, fordi de er så karismatiske, sjarmerende, frie og masse spenning. Men....hvor går grensa for karismatisk? Det er jo mange grader! Sjarmerende: Er det ikke noe sjarmerende ved alle vi faller for da ? Frie: De mener kanskje at han/hun er ansvarsløs? Men det er turnoff..hvis vedkommende for eksempel sier "sett deg på, det skjer ikke når jeg kjører " hvis h'n har drukket alkohol. Du føler deg så tiltrukket du aldri har gjort før: Øhm.... er ikke det litt målet med forelskelser? er det en farlig person dersom du føler deg tiltrukket altså? Hvorfor MÅ det på dø og liv være de kjedelige som er bra? de du ikke legger merke til, som aldri vil være med på ting? Anonymkode: 34783...d57
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. juli 2018 #2 Skrevet 18. juli 2018 Sosiopati ligner psykopati. Den sjarmerende siden kommer ofte frem først før personen begynner å angripe, devaluere og trykke ned den andre. Disse personene har også ofte mangel på empati
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå