AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Jeg er utdannet familie terapeut... Men jeg har en sykdom som gjør at jeg har vært lenge borte fra jobb. Jeg klarer ikke tilbake til jobben min enda, da den lett stresser meg. Nå lyses det ut en jobb, bare 40%, noe jeg vet jeg kan klare - og som jeg tror ville vært gøy og annerledes. Men jeg er en grubler og lurer på om du (og folk generelt) vil reagere på at jeg plutselig er på en slik jobb? Og nei, jeg snakker ikke ned dem som jobber der, men jeg har jo en helt annen utdanning..... Anonymkode: 1e7d9...340
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Jeg ville nok tenkt over det, men verken på en positiv eller negativ måte. Anonymkode: ae0bf...78a 2
Muskath Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 Jeg ville ikke reagert. Alle har en grunn for det de gjør. Hvis noen reagerer negativt på noe slikt er det iallfall de som har problemer og ikke du. 1
altflyter Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 Jeg kjenner en sivilingeniør som jobber som bartender Han hadde lyst til å prøve noe nytt. Det er det eneste jeg hadde tenkt i hvert fall 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 Jeg er operasjonssykepleier og drømmer om å jobbe i matbutikk om jeg går lei spl-yrket Anonymkode: 39112...b33
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #7 Skrevet 17. juli 2018 Absolutt ikke! Tror det kam være bra å gjøre noe helt annet, få litt nye perspektiver og sånn. Det er ditt liv, gjør det du synes er gøy! Anonymkode: 90677...b29
Tøytigern Skrevet 17. juli 2018 #8 Skrevet 17. juli 2018 Hvorfor i all verden skulle jeg reagere på at noen har jobb?
I Grosny Skrevet 17. juli 2018 #9 Skrevet 17. juli 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utdannet familie terapeut... Men jeg har en sykdom som gjør at jeg har vært lenge borte fra jobb. Jeg klarer ikke tilbake til jobben min enda, da den lett stresser meg. Nå lyses det ut en jobb, bare 40%, noe jeg vet jeg kan klare - og som jeg tror ville vært gøy og annerledes. Men jeg er en grubler og lurer på om du (og folk generelt) vil reagere på at jeg plutselig er på en slik jobb? Og nei, jeg snakker ikke ned dem som jobber der, men jeg har jo en helt annen utdanning..... Anonymkode: 1e7d9...340 Jeg hadde vel tenkt at du liker å jobbe i interiørbutikk, og at det er ett felt som interesserer deg. Jeg jobbet selv i butikk for mange år siden og det var behagelig å stå bak disken , være litt verdensmester og gi folk råd. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #10 Skrevet 17. juli 2018 De fleste vet ikke hvilken utdanning du har. Hadde jeg visst om utdanningen hadde jeg tenkt at du ikke likte den eller ikke fikk relevant jobb Anonymkode: 7ac1f...09e 3
EvaLena Skrevet 17. juli 2018 #11 Skrevet 17. juli 2018 Jeg vet jo ikke hva slags utdannelse de i en butikk har, så kjør på du 😊 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #12 Skrevet 17. juli 2018 Kommer an på hvordan jeg kjente deg fra før og hvilken utdanning. Er feil å si på generelt grunnlag at jeg aldri ville stilt spørsmålstegn om jeg plutselig så min ambisiøse lege-nabo på Nille. Hadde det vært en nyutdannet humanist hadde jeg tenkt noe helt annet. Småbarnsmor noe annet igjen. En person jeg visste hadde vært syk... Du skjønner hva jeg mener. Folk har sine grunner. Noen ganger blir man veldig nysgjerrig, andre ganger er det logisk. Usnsett aldri negativt at folk jobber. En kollega med høy utdanning jobber annenhver lørdag i en butikk fordi hun synes det er så hyggelig. Anonymkode: 65f9b...611
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #13 Skrevet 17. juli 2018 Ingen bryr seg. Jobber selv i møbel og interiør butikk og har mastergrad. Anonymkode: fb886...01c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #14 Skrevet 17. juli 2018 Hadde bare tenkt at du tok mer utdanning og fant en jobb du kunne ha ved siden av 😜 Anonymkode: 6e98c...934
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #15 Skrevet 17. juli 2018 Sånt ilegger jeg ikke noe vekt. Det viktigste for meg er at du jobber med noe du liker. Det er tross alt ditt liv. Anonymkode: 5c319...bd7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #16 Skrevet 18. juli 2018 Hadde jeg ikke tenkt noe på, master og utdanning er ikke noe jeg blir automatisk imponert av, positivt innstilt på høyere utdanning, men gir meg ingenting å snakke om, kanskje om du var utdannet alpakka wrangler eller kite-instruktør, det hadde vært gitt mer spennende samtaler enn sosionom eller økonom. Anonymkode: fba8a...acc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #17 Skrevet 18. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg ikke tenkt noe på, master og utdanning er ikke noe jeg blir automatisk imponert av, positivt innstilt på høyere utdanning, men gir meg ingenting å snakke om, kanskje om du var utdannet alpakka wrangler eller kite-instruktør, det hadde vært gitt mer spennende samtaler enn sosionom eller økonom. Anonymkode: fba8a...acc Men så er jo det ikke høyere utdanning såklart 😆 Anonymkode: fba8a...acc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #18 Skrevet 18. juli 2018 Jeg hadde tenkt du hadde mislykkes i karrierelivet. Anonymkode: d4762...115
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. juli 2018 #19 Skrevet 18. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utdannet familie terapeut... Men jeg har en sykdom som gjør at jeg har vært lenge borte fra jobb. Jeg klarer ikke tilbake til jobben min enda, da den lett stresser meg. Nå lyses det ut en jobb, bare 40%, noe jeg vet jeg kan klare - og som jeg tror ville vært gøy og annerledes. Men jeg er en grubler og lurer på om du (og folk generelt) vil reagere på at jeg plutselig er på en slik jobb? Og nei, jeg snakker ikke ned dem som jobber der, men jeg har jo en helt annen utdanning..... Anonymkode: 1e7d9...340 Gjør akkurat det du føler for selv! Du burde gruble mer på at du burde gi mer faen i hva andre tror
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2018 #20 Skrevet 18. juli 2018 Jeg har en godt betalt 100 % jobb som jeg er utdannet for, men i tillegg har jeg en ekstrajobb utenom innen et felt jeg ikke har utdanning. Bryr meg overhode ikke om hva folk som ser meg der tenker. Er nok svært få som vet hva jeg faktisk er utdannet som uansett. Anonymkode: 97a80...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå