Gå til innhold

Prøvetime på S.A.T.S og 3T

Andrine22

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Man får ikke gå fra barnet nei. Og man binder seg ikke på en prøvetime.

Det eneste stedet man får noe slikt gratis er en slik time. Er det rett? Du kan jo få gratis omvisning på senteret........

Det er ikke rett. Det er mange ting man kan prøve før man kjøper. Er litt forskjell på å kjøpe et brød til 14 kroner enn binde seg for 500 i månden i ett år. uten bytterett. Det meste har man angrerett på men ikke på treningssenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke rett. Det er mange ting man kan prøve før man kjøper. Er litt forskjell på å kjøpe et brød til 14 kroner enn binde seg for 500 i månden i ett år. uten bytterett. Det meste har man angrerett på men ikke på treningssenter.

Hva da???? HVA kan man prøve?

Men kan få gratis omvisning. Er det bedre å prøve apparatene? Hvorfor?

Man mÅ ikke binde seg for et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener helt klart at man bør å gratis prøvetime på slike ting- det må være litt "sørvis"!! De som driver vil jo tjene penger- dermed vil de også ha mange kunder. Vil de ha mange kunder må de yte litt ekstra i forhold til konkurrentene. Gir ett treningssenter gratis prøvetime, gjør det neste det også...

Jeg er ikke interessert i å betale flere hundre kroner på noe som KANSKJE ikke er noe for meg. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningssentere har angrefrist som mye annet. Medlemskapet kan annulleres innen - tror det er 10 dager.

Dessuten er trening på et treningssenter mye hva man gjør det til selv. Innstillingen til det å komme i form gjør mye for hva man får ut av det. Treningssenteret stiller med fascilitetene og gode instruktører.

De fleste treningssentre har god service og flotte oppfølgingssystemer. I allefall de store kjedene.

Din egen innstilling er det vanskelig å ta prøvetime på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har forsøkt begge deler og jeg stoler mer på 3T i Trondheim enn på SATS..

De på 3T var utdannet fysioterapeuter og var instruktører. De forklarte veldig pedagogisk og bra :P

Da jeg tok en prøvetime på SATS merket jeg med en gang at instruktøren ikke var så veldig interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror du har vært litt uheldig på prøveturen din på sats som har fått et slikt inntrykk. På sats vet jeg at det er ganske strenge krav til de ansatte. Instruktørene har grundig opplæring og det stilles krav til kunnskapsnivået deres. Anbefaler deg å prøve en tur til, jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil heller ha en idrettspedagog som instruktør enn en fysioterapaut jeg. Rett og slett fordi jeg ikke trenger noen rehabilitering.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg liker ikke SATS. Makan til kommers treningskjede skal man lete lenge etter.

De skryter av hvor fint og flott det er hos dem, men det er ikke min erfaring.

Du skal lete lenge for å finne treningsKJEDER som ikke er kommerse (med unntak av Friskis&Svettis); ikke glem at de i første rekke driver en butikk som skal selge et produkt, så er det opp til deg hvor mye du får ut av det.

Det JEG synes er litt synd, er at enkelte steder har SATS (og Elixia) tatt over 99% av markedet, slik at de små aktørene bukker under.

Selv trente jeg på et koselig lite gym, men da alle aerobiinstruktørene der rømte til SATS, hadde jeg lite valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...