Gå til innhold

Hvilken type kvinne er dette? Rop om bekreftelse/oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne har siste tiden daglig publisert minst 5 snapchat stories med bilder av hva hun gjør på i løpet av en dag. På alle bildene inngår det en mannlig venn/nylig bekjent Det kan virke til at hun er blitt forelska på bare 2 uker. 

Er denne kvinnen oppmerksomhet syk ? Jeg forstår ikke hva greia med å spamme snapchat med bilder av "typen/mannlig bekjent". 

Det plager ikke meg, selv om det kan virke slik på denne tråden :)  Jeg lurer bare på hva grunnen kan være! 

Anonymkode: ea5f3...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun prøver å fremstille seg som omsvermet og populær blant mannfolkene. Hvorfor vet du sikkert bedre enn meg :) 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne har siste tiden daglig publisert minst 5 snapchat stories med bilder av hva hun gjør på i løpet av en dag. På alle bildene inngår det en mannlig venn/nylig bekjent Det kan virke til at hun er blitt forelska på bare 2 uker. 

Er denne kvinnen oppmerksomhet syk ? Jeg forstår ikke hva greia med å spamme snapchat med bilder av "typen/mannlig bekjent". 

Det plager ikke meg, selv om det kan virke slik på denne tråden :)  Jeg lurer bare på hva grunnen kan være! 

Anonymkode: ea5f3...548

Er du fra Nord-Norge?

Anonymkode: 766ea...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...