Gjest Hulderjenta Skrevet 7. mars 2005 #1 Del Skrevet 7. mars 2005 Vet ikke helt om dette hører hjemme her eller i mat-forumet, men jeg prøver her... Noen som vet hvor jeg kan få tak i alfalfa-frø? Kan få kjøpt spirer i butikk, men har lyst å "spire dem fram" selv, og da må jeg ha frø et eller annet sted i fra! Hjelp..? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. mars 2005 #2 Del Skrevet 7. mars 2005 Har du spurt på et hagesenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #3 Del Skrevet 7. mars 2005 Alfalfa = karse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mulle7 - ikke innlogget Skrevet 7. mars 2005 #4 Del Skrevet 7. mars 2005 Helsekostbutikk er stedet for sånt! Alfa-alfafspirer er veldig godt og sunt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjentai.i Skrevet 7. mars 2005 #5 Del Skrevet 7. mars 2005 Helsekost! :-) Takk for tips! Alfalfaspirer er veldig godt! Gleder meg til å lage spirer selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #6 Del Skrevet 7. mars 2005 Helios har. Alfalfa er ikke karse, men luserne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. mars 2005 #7 Del Skrevet 10. mars 2005 Mester Grønn har eller kan skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjentai.i Skrevet 11. mars 2005 #8 Del Skrevet 11. mars 2005 Takk for tips! :D Har kjøpt på helsekost. Nå gleder jeg meg til å dyrke spirer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå