AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 Hva skjer da med aksjefondene ? Er det bare å sitte på gjerdet og vente til krisen glir over ? Anonymkode: b31d3...8bd
isw Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Krakk eller korreksjon? Når man sitter med fond, så tenker jeg at man ikke bør selge seg ut ved korreksjoner. Om verdensøkonomien går fullstendig i vasken er det en litt annen sak. Men det har jeg lite tro på at skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 Krakket kan ikke komme, fordi i dag er alt regulert og kontrollert. Det kan komme små svingninger, men ikke noe mer. Anonymkode: 6b8a2...2f8
isw Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krakket kan ikke komme, fordi i dag er alt regulert og kontrollert. Det kan komme små svingninger, men ikke noe mer. Anonymkode: 6b8a2...2f8 Krakk kan komme. Ingen kan regulere vekk et krakk. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 2 hours ago, isw said: Krakk kan komme. Ingen kan regulere vekk et krakk. Alt er mulig, men sannsynligheten for at ikke pampene i samfunnet tar grep er omtrent 0. Du må sette deg inn i hvordan alle elementer henger sammen. Anonymkode: 6b8a2...2f8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #6 Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alt er mulig, men sannsynligheten for at ikke pampene i samfunnet tar grep er omtrent 0. Du må sette deg inn i hvordan alle elementer henger sammen. Anonymkode: 6b8a2...2f8 Hvordan kan jeg sette meg inn i det? hva skal jeg lese? Anonymkode: b31d3...8bd 1
Gjest Overrasket Skrevet 17. juli 2018 #7 Skrevet 17. juli 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Krakket kan ikke komme, fordi i dag er alt regulert og kontrollert. Det kan komme små svingninger, men ikke noe mer. Anonymkode: 6b8a2...2f8 Krakket kommer til å komme. Det er ingen mulighet for at verden aldri får se et krakk igjen. Det neste kommer til å bli fryktelig stort.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #8 Skrevet 17. juli 2018 Håper det kommer omtrent der aksjene mine kommer til å tredoble i verdi så jeg kan kjøpe opp mye Anonymkode: 41e21...2ce
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #9 Skrevet 17. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Alt er mulig, men sannsynligheten for at ikke pampene i samfunnet tar grep er omtrent 0. Du må sette deg inn i hvordan alle elementer henger sammen. Anonymkode: 6b8a2...2f8 De har allerede tatt så mye grep for å holde kursene oppe at de knapt har krutt igjen. Renta er lavere enn den noen gang har vært, og sentralbankene har kappes om å kaste penger etter spekulanter. Tar de særlig mye mer grep nå ender vi opp som Zimbabwe. Anonymkode: f319d...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå