Gå til innhold

kjøleelement til å ha flasker oppi? fins det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fins det sånne kjøleelement man putter i fryseren som er forma sånn at man kan putte brusbokser og flasker oppi? noen som har sett noe sted? kunne trengt en sånn nå i varmen..

Anonymkode: 559e3...520

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett dette. Du kan evt bruke en liten kjølebag med kjøleelement oppi. Eller fryse is-staver av rent vann og putte dette oppi  flaskene.

Anonymkode: 5a1a8...f70

Gjest Springfjær
Skrevet

Europris har kjøleelement staver som man kan putte i flaskene. Mulig det kan være utsolg i denne varmen, men de funker som bare det 😛

AnonymBruker
Skrevet

Her. :) 

Anonymkode: 9bc4a...276

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte å legge brusflaskene i fryseren en stund :) 

Anonymkode: 5a1a8...f70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De hadde noe lignende den fra Partyking på Ikea for mange år siden (ensfarget sølv), men vet ikke om de har noe nå.

Anonymkode: 15672...5f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller mine flasker halvfulle med vann, saft, brus eller hva det skulle være. Når jeg trenger dem fyller jeg opp føasken, og vipps så har jeg kald drikke. Isklumpen holder drikken kald ganske lenge. 

Legger dem ofte flatt, slik at isklumpen som danner seg har størst mulig overflate til drikken du heller oppi etterpå. 

Anonymkode: 69802...ca2

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om de finnes lenger, men det fantes i alle fall en raritet fra Menu som man kunne pakke rundt vinflasker før. Søk litt rundt, så kanskje du finner noen som selger dem ennå. https://www.komplett.no/product/609212#

AnonymBruker
Skrevet

Putt flasken i fryseren om kvelden (forutsatt at flasken tåler frysing) ta flasken opp på morgenen og du får kaldt vann noen timer. 

Ellers ville jeg vært skeptisk til å ha ulike fryseelementer oppi det vannet jeg skulle drikke. Plasten og innholdet i plasten er neppe grundig undersøkt til dette bruket. 

Anonymkode: 50ac9...7f5

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Putt flasken i fryseren om kvelden (forutsatt at flasken tåler frysing) ta flasken opp på morgenen og du får kaldt vann noen timer. 

Ellers ville jeg vært skeptisk til å ha ulike fryseelementer oppi det vannet jeg skulle drikke. Plasten og innholdet i plasten er neppe grundig undersøkt til dette bruket. 

Anonymkode: 50ac9...7f5

TS spør ikke etter kjøleelementer å ha oppi flasker, men kjøleelementer å ha flasker oppi. Stor forskjell. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS spør ikke etter kjøleelementer å ha oppi flasker, men kjøleelementer å ha flasker oppi. Stor forskjell. :) 

Det er flere i tråden som kommer med tips om kjøleelementer til å ha oppi flasker, det ver nok disse innleggene AB henviste til.

Anonymkode: e7329...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...