Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Svar på studiesøknad kom inn i dag, og jeg kom inn på tredjevalget mitt, (førstevalget var egt bare et ambisiøst søk jeg uansett hadde avfeid for lengst). Sjansene var likevel gode for å komme inn på andrevalget, men slik ble det altså ikke. Jeg havnet i venteliste som nr.13. Studiet er Biologi, bachelor på NTNU. Hva tenker dere er sannsynligheten for at jeg for plass der likevel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ingenting om det studiet spesifikt, men jeg vet at det er ganske vanlig at folk trekker seg, så jeg vil si du har ok sjanser til å komme inn :)

Anonymkode: bec70...cb1

• Liker 1
Skrevet

Er forresten på 11.plass nå i tilfelle noen lurte på det

• Liker 2
Skrevet

Var nede på 9.plass den 25.Juni, som var fristen for å redigere søknadene sine. Men siden jeg ikke hadde fått bolig i Trondheim enda, var jeg redd for å vente helt til 29, komme inn i Trondheim, men ikke ha noe bolig og da måtte stresse helt vilt med det. Så jeg endte opp med å takke nei. Lite visste jeg at jeg skulle våkne opp i dag med en melding fra SiT ''kjære boligsøker...'', og jeg hadde selvfølgelig fått 1.valget mitt og drømmeboligen min 😥. Meget surt. Jaja, da blir det 3-år i Oslo nå, så får jeg heller søke på master i Trondheim. Litt variasjon er nok bare bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...