AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Skrevet 17. juli 2018 07.07 var beregnet el.. 06.07 var jeg hos gyn, og hun så blod fra venstre eggstokk, som tydet på at el hadde vært (sa ho) . 07.07 fikk jeg endel el slim, og dagene gikk videre. 13.07 - 15.07 (mulig 12.07) hadde jeg vanlig utflod (kremete), men var plutselig el slim klumper inni det vanlige. Ikke mye, men litt her og der hele dagen. Slimet stoppet og komme i går formiddag. I dag er utfloden litt mer våt i konsistensen, men blitt endel mindre. Noen som har opplevd dette? Evt noe svar? Kan det ha vært el igjen? Er 9dpo i dag, og blank test Anonymkode: e7eb3...330
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Skrevet 17. juli 2018 Man kan ikke ha el to ganger i løpet av en syklus. Men det hender at kroppen ikke klarer å få til en el første gang, og vil prøve en gang til. Da kan man få alle symptomene og en positiv el test - to ganger. At utfloden endrer seg betyr ikke at du garantert hadde en el. Jeg ville ikke ha tenkt mer på det. Anonymkode: efaf3...da8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #3 Skrevet 17. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke ha el to ganger i løpet av en syklus. Men det hender at kroppen ikke klarer å få til en el første gang, og vil prøve en gang til. Da kan man få alle symptomene og en positiv el test - to ganger. At utfloden endrer seg betyr ikke at du garantert hadde en el. Jeg ville ikke ha tenkt mer på det. Anonymkode: efaf3...da8 Tar ikkeel test. Var gynekologen som så blodet. Vil tro noe ble sluppet mtp det? Vært prøver i 1år,og heller aldri opplevd og ha normal utflod med slikt slim Anonymkode: e7eb3...330
frk.Sanna Skrevet 17. juli 2018 #4 Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke ha el to ganger i løpet av en syklus. Men det hender at kroppen ikke klarer å få til en el første gang, og vil prøve en gang til. Da kan man få alle symptomene og en positiv el test - to ganger. At utfloden endrer seg betyr ikke at du garantert hadde en el. Jeg ville ikke ha tenkt mer på det. Anonymkode: efaf3...da8 Signerer dette. Eneste som kan bekrefte at man har hatt EL på er å tempe. Jeg selv er på dag 17 i syklusen og kroppen prøvde på EL for noen dager siden, men fortsatt ikke fått EL bekreftet. I dag igjen har jeg ganske mye våt utflod, så regner med kroppen prøver på nytt☺️
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Skrevet 17. juli 2018 51 minutter siden, frk.Sanna skrev: Signerer dette. Eneste som kan bekrefte at man har hatt EL på er å tempe. Jeg selv er på dag 17 i syklusen og kroppen prøvde på EL for noen dager siden, men fortsatt ikke fått EL bekreftet. I dag igjen har jeg ganske mye våt utflod, så regner med kroppen prøver på nytt☺️ Jo jeg skjønner jo det ikke går og ha 2 ganger, men gynekologen sa jo hun så blod i eggstokken som etter el 🤷♀️ og andre gang kom jo slimet i små klumper i den canlige utfloden jeg hadde. Ikke kun el slim 🤔 Anonymkode: e7eb3...330
frk.Sanna Skrevet 17. juli 2018 #6 Skrevet 17. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg skjønner jo det ikke går og ha 2 ganger, men gynekologen sa jo hun så blod i eggstokken som etter el 🤷♀️ og andre gang kom jo slimet i små klumper i den canlige utfloden jeg hadde. Ikke kun el slim 🤔 Anonymkode: e7eb3...330 Jeg skjønner, men jeg hadde nok ikke tenkt så mye over den utfloden da☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå