Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

07.07 var beregnet el.. 06.07 var jeg hos gyn, og hun så blod fra venstre eggstokk, som tydet på at el hadde vært (sa ho) . 

07.07 fikk jeg endel el slim, og dagene gikk videre. 

13.07 - 15.07 (mulig 12.07) hadde jeg vanlig utflod (kremete), men var plutselig el slim klumper inni det vanlige. Ikke mye, men litt her og der hele dagen. 

Slimet stoppet og komme i går formiddag. I dag er utfloden litt mer våt i konsistensen, men blitt endel mindre. 

Noen som har opplevd dette? Evt noe svar? Kan det ha vært el igjen? 

Er 9dpo i dag, og blank test 

Anonymkode: e7eb3...330

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke ha el to ganger i løpet av en syklus. Men det hender at kroppen ikke klarer å få til en el første gang, og vil prøve en gang til. Da kan man få alle symptomene og en positiv el test - to ganger. 

At utfloden endrer seg betyr ikke at du garantert hadde en el. Jeg ville ikke ha tenkt mer på det. 

Anonymkode: efaf3...da8

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke ha el to ganger i løpet av en syklus. Men det hender at kroppen ikke klarer å få til en el første gang, og vil prøve en gang til. Da kan man få alle symptomene og en positiv el test - to ganger. 

At utfloden endrer seg betyr ikke at du garantert hadde en el. Jeg ville ikke ha tenkt mer på det. 

Tar ikkeel test. Var gynekologen som så blodet. Vil tro noe ble sluppet mtp det? 

Vært prøver i 1år,og heller aldri opplevd og ha normal utflod med slikt slim

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Signerer dette. Eneste som kan bekrefte at man har hatt EL på er å tempe. Jeg selv er på dag 17 i syklusen og kroppen prøvde på EL for noen dager siden, men fortsatt ikke fått EL bekreftet. I dag igjen har jeg ganske mye våt utflod, så regner med kroppen prøver på nytt☺️

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Signerer dette. Eneste som kan bekrefte at man har hatt EL på er å tempe. Jeg selv er på dag 17 i syklusen og kroppen prøvde på EL for noen dager siden, men fortsatt ikke fått EL bekreftet. I dag igjen har jeg ganske mye våt utflod, så regner med kroppen prøver på nytt☺️

Jo jeg skjønner jo det ikke går og ha 2 ganger, men gynekologen sa jo hun så blod i eggstokken som etter el 🤷‍♀️ og andre gang kom jo slimet i små klumper i den canlige utfloden jeg hadde. Ikke kun el slim 🤔

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg skjønner jo det ikke går og ha 2 ganger, men gynekologen sa jo hun så blod i eggstokken som etter el 🤷‍♀️ og andre gang kom jo slimet i små klumper i den canlige utfloden jeg hadde. Ikke kun el slim 🤔

Jeg skjønner, men jeg hadde nok ikke tenkt så mye over den utfloden da☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...