Hjarte Skrevet 1. august 2020 #1229 Skrevet 1. august 2020 Jeg trodde dette var tråden for morsomme bilder jeg. 7
Søgni Skrevet 2. august 2020 #1233 Skrevet 2. august 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Søgni, mod. 1
Jerry Lee Skrevet 3. august 2020 #1235 Skrevet 3. august 2020 Veit ikke hva sånn INFJ...og de andre bokstavene er for noe, jeg.
Lord Friendzone Skrevet 4. august 2020 #1236 Skrevet 4. august 2020 10 timer siden, Jerry Lee skrev: Veit ikke hva sånn INFJ...og de andre bokstavene er for noe, jeg. INFJ er en betegnelse på en bestemt personlighetstype - den er en av 16 klasser under systemet kalt Myers-Briggs Type Indicator. INFJ står for Introverted, iNtuitive, Feeling, Judging, og regnes som en sjelden personlighetstype. Dette i kombinasjon med at de er innadvente, reserverte og komplekse gjør at de kan falle litt utenfor, og føle seg misforstått av omverdenen. The INFJ Personality Type 2
Gjest MissFlower Skrevet 4. august 2020 #1238 Skrevet 4. august 2020 På 24.7.2018 den 11.16, Wonders skrev: 😂👌🏻👌🏻
Jerry Lee Skrevet 4. august 2020 #1239 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, Lord Friendzone skrev: INFJ er en betegnelse på en bestemt personlighetstype - den er en av 16 klasser under systemet kalt Myers-Briggs Type Indicator. INFJ står for Introverted, iNtuitive, Feeling, Judging, og regnes som en sjelden personlighetstype. Dette i kombinasjon med at de er innadvente, reserverte og komplekse gjør at de kan falle litt utenfor, og føle seg misforstått av omverdenen. The INFJ Personality Type Takk. ☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå