Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Microlax

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med microlax? Når det kommer ut igjen, hvordan ser selve microlaxen ut? Vil man faktisk se det? Eller vil den "forsvinne" i avføringen? 

Litt snodig spørsmål, jeg vet. Saken er den at jeg er høygravid og tror slimproppen gikk i det jeg satte meg ned på do når det skulle ut. Som utålmodig høygravid så ønsker man gjerne bekreftelse på at det nærmer seg fødselen. Jeg var helt overbevist om at slimproppen lå i do, men kunne det vært selve microlaxen? 🙈

Anonymkode: d13cd...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Microlax forsvinner inn i avføringen din og smører bæsjen din. Det er saltvann(?) så er ikke noe å se..

Jeg tok microlax når jeg hadde kjempe forstoppelse, alt kom ut 5 sekunder senere.

Anonymkode: 4bb48...7db

AnonymBruker
Skrevet

Microlax vil, hvis du kjenner det kommer avføring ut og ikke væske, være iblandet avføringen. 

Movicol kan være et bedre alternativ så mykgjøres avføringen. 

Anonymkode: 6e76c...9ba

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg har rester av microlaxen kommet ut en stund etterpå, ser ut som slim. 

Anonymkode: d13e8...099

AnonymBruker
Skrevet

Med microlax skal avføringen komme ganske kjapt. Microlax virker dog bare hvis avføringen ligger langt nede i tarmen, da den bare stimulerer nederste del av tarmen. Er du forstoppet langt oppe i tarmen, vil microlax derfor ikke virke.

Microlax er ikke synlig når du får avføring, dessutener det ikke veldig mye i en slik liten tube. Høres ut som om det er slimproppen som har løsnet.

Anonymkode: 0e310...571

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg har rester av microlaxen kommet ut en stund etterpå, ser ut som slim. 

Anonymkode: d13e8...099

Så det kan se ut som seigt slim? Da kan det jo forvekles med slimproppen :(

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med microlax skal avføringen komme ganske kjapt. Microlax virker dog bare hvis avføringen ligger langt nede i tarmen, da den bare stimulerer nederste del av tarmen. Er du forstoppet langt oppe i tarmen, vil microlax derfor ikke virke.

Microlax er ikke synlig når du får avføring, dessutener det ikke veldig mye i en slik liten tube. Høres ut som om det er slimproppen som har løsnet.

Anonymkode: 0e310...571

Men om det ikke kom så mye avføring kan det jo ha kommet alene..da er spørsmålet, har microlaxen en oljete eller slimete konsistens 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...